)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

چندین آدرس برای وبلاگ

با سلام خدمت دوستای گلی که لطف کردن و بلاگ ما رو برای دیدن انتخاب کردن. امیدوارم که بتوانیم این لطف شما را با آپ های با محتوا جبران کنیم.
اگه یادتون باشه تو آپ بعد گفتم که توی این پست بادست پر میام. اگر هم یادتون نیست می تونید دوباره بخونیدش! اما حالا فکر می کنید چی براتون می آوردم؟ زحمت کشیدی ایندفعه گفتی! خودم که تو عنوان گفتم!!!! بله ایندفعه می خوام یه کد جاوا اسکیریپ براتون بذارم که می تونید با گذاشتن این کد در اول قالبتون بدون اینکه کاربر متوجه بشه (البته آدرس بار عوض میشه) اون رو به یه وبلاگ دیگه بفرستید! درسته شما می تونید با این روش چندتا آدرس با یه وبلاگ داشته باشید!  اما کاربرای بلاگفا از این نعمت محرومند چون بلاگفا به کلمه ی locking گیر میده و اون رو جزو کدهای تبلیغاتی میدونه.(اگه بخواد این کار رو بکنه شما مطمعنا به علت ترافیک زیاد و اشغال آدرس ها خوب دیگر قادر به استفاده از سیستم نیستید. هر چند که الان هم به قول یکی از دوستان دستای آدم تاول می زنه تا وبلاگشو باز کنه!!!)

چون کد طولانی بود اونو توی ادامه ی مطلب گذاشتم.(ببخشید مجبور شدم خودم هم از این کار خوشم نمیاد)


موضوع پست بعد: تو پست بعد می خوام یه کد دیگه براتون بذارم که بتونید با اون تبادل ترافیک کنید. اینکه تبادل ترافیک چیه رو تو پست بعدی کاملا توضیح میدم اما مختصر و مفید بدونید با اینکار آمار وبلاگ شما به طور عجیبی بالا میره!

ادامه مطلب ...

مجبورم خودم بنویسم!

 

یه مدتی بود می خواستم آپ کنم، اما حال و حوصله نداشتم که خودم تایپ کنم. بله دیگه آدم گ.ادی که وبلاگ میزنه باید همه ی آپاشو کپی کنه دیگه! ما هم رفتیم توی بلاگفا و بلاگ اسکای هرچی وبلاگ بروز شده بود باز کردیم. فکر می کنید چی پیدا کردم.... نه نمی گم یه کمی به خودتون فشار بیارید.... آهان فهمیدم خودم میگم. ((هیچی!!!)) هه هه هه..... هرچی وبلاگ رفتیم یا تیریپ خودکشی داشت یا عشق گمشده یا آدم های موجی سبز! گفتم اگه من هم بخوام عشقولی و غمگین بنویسم پس دیگه هیچ وبلاگ منحصر به فردی توی اینترنت پیدا نمیشه دیگه! (البته شوخی کردم، جسارت نباشه! من خودم یه عالمه وبلاگ توپ سراغ دارم. که به شما نمی گم. چون دیگه تو وبلاگم نمی یاد!)

 پس دیگه باید خودم دست به کار بشم، اما درباره ی چی بنویسم؟ بگذارید فکر کنم.......من از ایکیوسان سریع ترم دیس نشید..... زودی به نتیجه می رسم.......

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

هی چی یادم نیومد!!!!

اما حتما توی پست بعدی جبران میکنم!

در ضمن رمز آمار روهم برداشتم که نگید هی خودش میاد تو وبلاگ که آمارش بره بالا!(عمرا فکر نکنید که من توی وبلاگ قبلیم از این کارا می کردم)


پس فعلا

یا علی

 

ویروس بلاستر(منفجر کننده)

پسرک خشن می شود

پسرک درباره ی ویروس می نویسد.



سلام

بعد از استقبال برو بچه ها از مقوله ی ساخت ویروس و آپ هایی که از خودم می نوشتم، و نبودن این مطالب تک در کل اینترنت مجبور شدم یه آپ دیگه درباره ی ویروس بنویسم. این ویروس از همون دسته ریجستری هاست ولی برای آماتور ها خیلی ترسناکه! شاید تاحالا دیده باشیدش! اسمش چیه؟ الان می گم....  جناب آقای/خانم بلاستر(منفجر کننده) –صدای تشوویق- بله این جناب آقای بلاستر شکل آیکن عکسه ولی وقتی روش کلیک می کنید توی یه بازده زمانی خواص(60ثانیه) کامپیوترتون رو ری استارت میکه! که البته اگه طرف یه جوریایی از کامپیوترش سر در بیاره میتونه به یه ریستور ساده(بر گرداندن کامپیوتر به یه تاریخ دیگه) ویروس رو پاک کنه!

یه نکته ی جالب در مورد این ویروس اینه که هیچ آنتی ویروسی اون رو نمی شناسه(شخصا با آنتی ویروس های کسپر، نود، مک آفی، سیمانتک و نورتون امتحان کردم) چون این یک برنامه ی مجاز می باشد. این ویروس هم مثل بقیه تا روش کلیک نکنید فعال نمیشه(یعنی دانلودش بی خطره).

راستی تا یادم نرفته بگم اگر نمایش اکستیشن ها در کامپوترشما روشن باشد خواهید فهمید که این فایل پسوند .exe داره.

استفاده ها: ارسال برای دوستان. گذاشتن در وبلاگ برای دانلود(به عنوان عکس)

اگه ویروس خواصی در نظر داشتید بگید تا براتون بسازم! (غیر فعال کننده ی ریجستری، موس، کیبورد، نمایش دهنده ی ارور و ....)

در پست بعدی قصد دارم روشی رو یاد بدم با گذاشتن سی دی یا فلش یا ....   بدون کلیک ویروس فعال بشه!

پست بعدی بستگی به استقبال از این نوع پستا داره.


دانلود ویروس (بی خطر برای شما) (سایر:44 kb)


خیر مقدم

ورود حسن آقای گل رو به جمع(جمع که نه تازه جمع شدیم) نویسندگان ماهی گیر کویر تبریک میگم.


در ضمن اگر دوستان دیگری قصد عضویت در وبلاگ را داشتند. یه ایمیل به من بزنن تا براشون دعوت نامه بفرستم. ID: gg72hh@ymail.com


بهایش سیب بود

تو به من خندیدی 

و نمیدانستی          من به چه دلهره  از باغچه ی همسایه 

سیب را دزدیدم 

باغبان از پی من تند دوید  

سیب را دست تو دید  

غضب آلود به من کرد نگاه سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک  

و تو رفتی و هنوز 

سالها هست که در گوش من آرام 

                                              آرام 

خش خش گام  تو تکرار کنان 

میدهد آزارم ومن اندیشه کنان غرق این پندارم که چرا؟ 

باغچه ی خانه ی ما سیب نداشت