)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

هک بولوتوث

bluetooth file manager:

این برنامه یکی از جالب ترین برنامه هاییه که خودم خیلی قبولش دارم استثنائیه...فکر نکنید دروغ میگم، از جمله خصوصیات این نرم افزار موبایل که به صورت java طراحی شده :

1)پیدا کردن فایل های شخصی بلوتوث شخص مذکور

2)کپی کردن آن در گوشی خود

3)خذف کردن(فایل شخصی فرد مورد نظر) مثل عکس،فیلم،آهنگ و... در گوشی فرد

4)قدرت بلوتوث یابی زیاد

 

 

حجم کل:9/45 kb

فرمت:java

پسوند:JAR

نوع فایل:zip

  

 

ادامه دانلود بلوتوث هک-جاوا

نظرات 11 + ارسال نظر
اسی 1388/05/24 ساعت 12:23

عالی بود ممنون اگه میشه برنامه ی جدید بزارید

خواهش می کنم وظیفه منه باید خوب انجام بشه...از پسرک تشکر کن ..اون منو اورد

پسرک:
محمد جواد جان لطف کردن که اومدن و وقتشون رو به ما دادن .....

کفش استعداد ها تخصص ماست!!! هه ههه هه

خودم خیلی حال کردم!!!!!!!

خوب شروع کردی! ممنون

نوشین 1388/05/24 ساعت 13:40 http://WWW.TOSS.BLOGSKY.COM

جالب بود....بازم بذار

حتما! به لطف دوستان و بلاگ همه فن حریف شده!

سیاوش 1388/05/24 ساعت 16:17 http://38siavash.cloob.com

من تو یکی از قلبای معمولی بلاگ اسکای عکس گذاشتم
تو سایت night-skin یه قالب روزنامه ای انتخاب کردم بعد اینجوری شد
عزیزم همین

دست درد نکنه! لطف کردی که وقتت رو حروم ما کردی!(-ـ-)

زهرا 1388/05/24 ساعت 21:40

اولا"آدرس نذاشتم که دیگه پیداتون نشه ولی پسرا و شخصیتشونن دیگه.
دوما"عکس پسرا رو برای این گذاشتم که نشون بدم چه تیپ ضاقارتی دارند.
سوما"قالبو به خاطر همون آمار گیر خودکارش برداشتم.
چهارما"دخترا به کل وبلاگشون بهتر از پسراست.
پنجما"یه دختر بهم گفت از ادامه ی مطلب استفاده کن,و منم دوست دارم توی کف بزارم.
شیشما"به هر حال ممنون از نظراتتون برای پیشرفت گل سرسبد

بله؟!؟
بله بله ملتفت هستم. به خاطر همینه که شما اینقدر دوست ... دارید؟!؟
پس دستم درد نکنه که بهتون گفتم چون خیلی آبرو ریزی بود!
جانم؟ حیف که اینجا یه پسر مودبم ورگرنه .... جوابت رو می دادم!
اینقدر استفاده کن تا همین طور آمارت منفی بشه!

عجبه یه کلام مودبانه!

خواهش می کنم وظیفه بود.

جیگیلی 1388/05/25 ساعت 15:24 http://s-n-2in1.blogfa.com

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥########( (( پسرک )) )############♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥

به به! کلی شاد شدیم.
اما این قلب کی هست؟

خیلی برام آشناه فکر کنم خودم قبلا برا کسی گذاشتم اما مطمئنا شما نبودی!


کفشت کردم فهمیدم!
میری وبلاگای دیگه پشت ما بر علیه ما پسرا توظئه می کنی اما اینجا ....

کپی رایت هم رعایت کن خوب نیست آدم اینطوری باشه باید یه کم خلاقیت داشته باشی!

پسرک 1388/05/25 ساعت 16:49 http://mgk72.blogsky.com

سایتشم این بود! تو آمار وبگذرم پیدا کردم!
mahi1374.blogfa.com

کولی 1388/05/26 ساعت 00:49 http://bayaneketman.blogfa.com

سلام به پسرکهای با محبت

امیدوارم در کارهاتون پیروز باشید یک نکته رو فراموش نکنید .خیای ها به ما میگن اصل کار نیت وعمله ولی یه چیزو نمیگن نتیجه نتیجه نتیجه .خیلی مهمه.بهش فکر کنید.

سلام به استاد عزیزم
ممنون. خیلی قشنگ بود مثل همه ی حرف های توی کلاس اما حیف حیف حیف که دیگه اون کلاس ها نیست!
چشم
ممنون لطف کردید که سرزدید!

بهنام 1388/05/27 ساعت 12:18 http://nicpic.blogfa.com

سلام
ممنونم که اومدی
بازم بیا
منتظر میمونم

سلام
خواهش میشه
چشم

امر دیگه؟!؟

الهه 1388/05/28 ساعت 13:27 http://taitan.blogfa.com

سلام خوبید

وبلاگتون خیلی خوبه اما خودمونیمااااااقسمت هکو ویروسش بد اموزی داره

اما در کل خوبه خسته نباشید

من لینکتون کردم

تو لینکام لینک شما فقط اموزشیه

سلام
ممنون نظر لطفتونه
چشم اما چه کنم که طرفدار زیاد داره

سلامت باشید

دست شما مر30

نظر لطفتونه ماهم لینکیدیمتون

الهه 1388/05/28 ساعت 13:32

سلام باز منم ادرس نزاشتم

واقعا 16 سالتونه(همسنیم البت)

فک کردم 20 به بالایید

پس واقعا دمتون گرم

به به خوش آمدید

با اجازه شما! چه افتخاری!

یعنی اینقدر این وبلاگ پیرم کرده!!!

مر30

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد