)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

عنوان نداره

اینم فقط به خاطر اینکه وبلاگم فسیل نشه حس خنده نمیاد این چند وقته ...


به سلامتی همه رفیقای نیمه راه ... به سلامتی اونایی که می گفتن بدم میاد که منو با بقیه یکی کنی. من مث بقیه نیستم ... به سلامتی اونایی که نیستن به یادمون ... به سلامتی همه قدیمیا ... به سلامتی همه اونایی که مث شمع تا صبح سوختن اما یه سوسک بالدارم به شعلشون نسوخت ... به سلامتی همه اونایی که صاف و ساده رفتن جلو ولی بعضیا خط خطی شون کردن ... به سلامتی همه بره های دیروز. گرگ؟ نه گربه های امروز ... به سلامتی همه اونایی که رفتن از پیش ما اما ما هستیم به یادشونــــــــ


صفای همه رفقای وبلاگی که ما نبودیم نذاشتن بپوسه اینجا ...

نظرات 37 + ارسال نظر
سامان 1389/08/23 ساعت 18:03 http://saman-00.blogfa.com

سامان 1389/08/24 ساعت 18:39 http://saman-00.blogfa.com

سلام
گل پسر از خودت یادگرفتیم دیگه!
حالا من این کامنت گذاشتم به سلامتی هرچی آدم بامرامه مثل خودت

صفاتو عشقیـــــــ

فاطمه 1389/09/07 ساعت 18:24 http://ezabell.blogfa.com

اپم____________________

به سلامتی من که نیستم

سلاااااااااااااااامم...........چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خوش میگذره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیلوفر

با این وبلاگ شش شناسیت (همون زیست شناسی) نمیشه توش کامنتیود



ما به یاد همه هستیمممممممممممممممممم

مام ایضا ولی با نیش باز

سحر 1389/09/16 ساعت 09:43 http://www.mashko0k1.blogfa.com

salam khobi?
to hanoz miupi?

سحر 1389/09/27 ساعت 15:21 http://www.mashko0k1.blogfa.com

سلام هنوز می آپی؟

ااا شمام فهمیدی؟ تف به ریا ...

[ بدون نام ] 1389/10/14 ساعت 10:15

مضرات تو جوب خوابیدنه
هی بت میگم بچه خوبی باش گوش نمیدی به حرف که

من تو جوب میخوابم؟؟؟ مگه من زن دارم؟

حسن 1389/10/17 ساعت 02:47

سلام
حسن فدات
حالا باور نکن یه چی گفتم
در پناه حق

جان حسن داشتم بال در میاوردم ...

سحر 1389/10/20 ساعت 15:42 http://www.mahko0k1.blogfa.com

انگر کم پیدایی:-)

اندکانی بلی

یوسف 1389/10/26 ساعت 17:29 http://hakem2rap.blogfa.com

salam
webet bahal va khondaniye
dastet dard nakone

مرسی فقط یکی میخواد بیاد آپش کنه

salan,,,,,,,,, shosh shenasi behtare az hesabane...

وای امسال چه نمراتم خوب شد .فیزیک 2 0شدم بسوزین


خوب دیگه مااینیم کامنت نمیشه گذاشتت ا لجتون دربیاد

فهلا

تو آدمی نیستی که دلت برامن تنگ بشه

خوچ به حالت من جبر اگه بالای ۱۷ بشم کلامو میندازم هوا ...

فیزیک که بیست نشی چی رو میخوای بیست بشی؟(مثلا من بیس میشم)

باشه عیب نداره ولی اینجام که نمیشه چت کرد مردم چی میگین؟ یه مرد زن دار ... دی

اصا من آدم نیستم از دید شما درسته؟

پسرک 1389/10/30 ساعت 15:52

یک دو سه آزمایش میشه ... یه دو سه... هیچی فقط میخواستم ببینم اینجا سالمه که بعضیا کامنت نمیزارن؟

به به جناب آقای پسرک آقا ارادت ... عرض ادب ... سالمه جناب ...

[ بدون نام ] 1389/11/02 ساعت 14:31

رضا جون یکم خودتو تحویل میگرفتی
دیدم اسمس نمیشه اومدم اینجا

کلاست خیلی رفته بالا افتخار نمیدی پست بزاری؟
من جات بودم هر روز مینوشتم

رضا نوشته هام شدن 100تا
فک کن!

واسه جوابت به نظرم:
بلی تو جوب میخوابی یادت نیست؟
مریض شدی میخواستن برنامه پیوند اعضا رو اجرا کنن...


شما که مارو تحویل نمیگیری چند وقته گفتیم خودمون. خودمونو تحویل بگیریم که دچار ضربه ی روحی نشیم.....

من و کلاس؟ یعنی هر روز بنویسم؟ شما دستور بده ... کیه که اطاعت کنه؟ قاعدتا چون کسی غیر از من نیستم خودم اطاعت میکنم به روی چشم...

۱۰۰ ... این عدد مقدس...

شما از کجا فهمیدی من تو جوب میخوابم؟ اصا شما شب تو خیابون چه کار میکنی؟ هان ؟

بله وقتی افرادی مث حضرت عالی دکتر شین برا سرما خوردگی هم پیوند مغز استخوان میزنین...

راستی شما؟ دی

[ بدون نام ] 1389/11/02 ساعت 14:33

زندگی قافیه باران است، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند، تو بهاری و به اندازه ی باران خدا زیبایی.



4u

بگو تو سوژه خندمونی دیگه در جواب احساسات زیبای شما

[ بدون نام ] 1389/11/02 ساعت 14:34

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست ، گلها همه به نام تو مشهورند

آیینه هااز انعکاس نام تو می خندند و من تنها برای تو می گویم ، زندگی کن تا زنده بمانم


nemisSis

ارادت مندیم

نوشین 1389/11/03 ساعت 20:43 http://www.toss.blogsky.com

سلام ...خیلی وقته وقت نکردم بیام اینجا حالتون چطوره.....فسیل نشده وبت خدا رو شکر اما مال من داره فسیل میشه

علیک ... ملالی نیس (الان برا احترام باید میگفتم هست؟) ... بلا دور باشه ... حالا دکتر خواستین این جناب بی نام که اینجا کامنت میزارن هستن ... پیوند لینک بالا بردن رنک ... در همه چی تخصص دارن ماشاا...

سلام..

به وبلاگ جدیدم تشریف بیارین

موفق باشید

جبرآسونهههههههه که

علیک .... چشم حتما
آخه اثبات یه گونی فرمول به درد نخور به چه کار آدمی در زندگی میاد؟

حسابان رو ترجیح میدم

بیاین هااااااا

حتما ...

[ بدون نام ] 1389/11/05 ساعت 21:07

از بس بمن لطف داری!


من دیگه نمیخوام پزشکی بخونم
خودم به 100 دقت نکرده بودم

خوب بد خوب

من خودم اول برات میمیریم بعد تو بیا من کالبد شکافی کن دکتری رو تجربی یاد بگیر ... اثرش بیشتره...

تف به ریا ما کلا تقدیم به علمیم و البت مهمتر (( رز سفید))

پسرک 1389/11/06 ساعت 15:21

آقا این کیه اصا بدون نام کامنت میزاره ... زود باش خودتو معرفی کن

اینم فقط به خاطر اون بی نامه: پسرک به تو ربطی نداره ... خفه ... بیشعور تو مگه کار نداری به کامنت های مردم فضولی میکنه ... ببند نیشتو مرتیکه ی جلف ...
رضا

سلام اگه چشم بصیرت باشه همه بدردبوخره

به روزم


درضمن 10000000 رحمت به حسابانوزیست که خیلی سخته

موفق باشین ... ما که اینجا رم به زور میایم کامنت جواب بدیم ....... اونم فقط به امید جواب دادن کامنت های یه نفر...

نیلوفر 1389/11/07 ساعت 18:10

کدوم نفر؟!!

دیلیت شد !

100...(گفتنش دردی رو دوا نمیکنه)

حیف شد...

نیلوفر 1389/11/07 ساعت 18:12

- قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال

و عشق، تنها عشق

را به گرمی یک سیب می کند مانوس.

و عشق، تنها عشق


جواب این یکیم بعدا تو یه پست میدم ...

[ بدون نام ] 1389/11/07 ساعت 18:41

من هی میام نت به امید جواب ازمونم دس از پا دراز تر برمیگردم

اومدن نت ایهام داشت
داشتی؟:دی

ما که از ایهامش چیزی نفهمیدیم ... شاید در ترجمه ی عربیش ایهام داشته باشه دی ابن دی ابن دی

خودم 1389/11/08 ساعت 20:47

چشم منو دور دیدی سفارش گرفتی؟
یه کارایی میکنی که مجبور شم بیام کامپیوترتو بندازم تو جوق
------
بابا ادبیات
-----------
معدلتت چند شد حالا؟
-------------
از من یاد بگیر با اینکه گند زدم تو امتحانا ولی فک کنم بالاترین معدل مدرسه شدم بین پیشاهای تجربی
--------------------
میگم مامانم دیشب گفت یه بار دیگه بیای پا کامپیوتر تو سرت خوردش میکنم :دی مظلوم
بخاطر همین اگه مردم حلالم کن

به توشه کار خودمه
ــــــــ
کف کردی؟ تازه بازم بلدم ... پس چی؟ فک کردی فقط خودت کتاب میخونی؟
ــــــــ
با احترامات عالی: (( خر خون )) البتی برای شما این واژه بسی برازنده است ... وای به حال شما کنکوری ها
ــــــــ
اگه این مامانت به دادت برسه ... اگر نه اگه به خودت باشه میشی مث پارسال (البته پارشالم کاملا به خودت نبود تازه) متوالیا میای از امتحان خونه میگی این یکی رو خراب کردم بعدی رو خوب میشم ... به طراح سوال گیر میدی ... تازه نظریه پایستگی انرژی هم با اعتماد به نفس کامل رد میکنی
ــــــــ
یعنی الان دیگه جواب آزمونو گرفتی؟ ... چقدر بت گفتم یه لپ تاپ برا خودت بگیر ... وزنش کمتر بود طوریت نمیشد
ــــــــ
شما؟ دی ابله

نیلوفر 1389/11/09 ساعت 06:43

سلام خوب هرکی هست ایشاا... هی بیاد شما هم پاسخ بدید

خدانگهدار

علیک ... به سلامتی ... فعلا که میایین (کلا خطاب به عام) خدا سایتونو کم نکنه... بدرورد
به به چقدر مبادی آدابیم ما

[ بدون نام ] 1389/11/10 ساعت 22:41

نه باب مچلمون کردن
------------
سرم 2تا بخیه خورد ولی زندم
--------------
من؟
منم دیگه

چندفه بت بگم یه کامنت که مینویسی حداقل یه بار خودت از روش بخون؟
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
اینه؟ منم پس مجبورم یه بار دیگه برم رو دایو ...

نیلوفر 1389/11/12 ساعت 06:38

سلام.
شما لطف دارین،اما اونقدم خوب نیست!
اینا همش یک مشت حرف،مهمه مطلب که باید خوند و یک چیزی یاد گرفت!!!!
راستی معدلتون چند شد؟!!ببخشید فضولمممممممم

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته و اهلک اعداکم اجمعین (راضی کننده بود؟)
به به ... up with you!!!
قابل نداره... 18.07 با احتساب اینکه برای امتحان حسابان با ضریب4 فقط 3 ساعت خونده بودم (خود معلمش می گفت کمتر از 6 ساعت بخونین تک میشین...شدیم14...درس نمره بیارم بود همیشه ریاضی ها)
جبرم شدم14 اینم از درسش بدم میاد...

نیلوفر 1389/11/12 ساعت 13:24

دیگه سلام نمیکنم بد ج میدین...
فهمیدم واسه کی میاین؟!همشن که اسم ندارهههه
میتونین باهاش چت کنی دیگه نیای دنیا راحت شه
خداکنه دنیا راحت شه .............
بدرود

منم دیگه حال جواب سلام رو نداشتم...
شاید ولی نه برای بیننده های وبلاگمم میام (چقدرم بیننده دارم من حسش نیس بش برسم (وبلاگم) شاید بعدا ترکوندمش ... فعلا کارای دیگه ای دارم ...)
نه یه کار دیگه میتونم بکنم ... زنگ بزنم بهش، این بهتر نیست؟
اگه دنیا راحت باشه که اون دنیا رفتن قشنگ نمیشه که . . . چشم هارا باید شست جور دیگر باید دید..
خدا نکنه بریم اون دنیا فعلا با همینشم راضییم

به سلامت

امیدوارم ناراحت نشده باشید به خدا منظور نداشتم ......
ای بابا خوب شدید
افرین
امیدوارم به دل نگیرید ....
وقتی کامنت گذاشتم عصبانی بودممم
شما هم بد ج میدیدناااااا ..

از چی باید ناراحت میشدم
به نظر خودمم با این طوری که من درس خوندم عالی شدم ... روز قبل امتحان ۵ ساعت پای کامپیوتر بهتر از این نمیشه ...
من بد جواب میدیم؟؟؟ ببخشید متوجه نشدم ...

نیلوفر 1389/11/13 ساعت 20:33

مرسی بایت لینک .....منتظرمااااااااا


مرسسسسی

خواهش میکنم قابل نداشت ....

نیلوفر 1389/11/14 ساعت 14:21

سلام
خیلی قشنگ بود....

###زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی..جدایی سخت است نه به سختی تنهایی###

نیلوفر 1389/11/21 ساعت 18:27

ممنون

خواهش

نیلوفر 1389/11/21 ساعت 18:27

آپممم

به سلامتی

نیلوفر 1389/11/28 ساعت 14:03

سلام...

علیک...

جالب بود. دوستم من تو رو تو پیوندام دارم اما اسم من تو پیوندات نیست اگه خواستی دوباره ادم بشی و ادم کنی بهم بگو. مرسی آپم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد