)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

آموزش ساخت تم

_آخ .... اوخ .... وای ... مامااااااان .....

_کت بخور تا درس بشی! شما هم دخالت نکن مسئله شخصیه!

_ یکی به دادم برسه منو کشت!

_ آقا نزن! بچه رو که نمی زنن عصر تکنولوژیه! من ضمانت می کنم!

_معضرت خواهی کن تا ببخشمت.

_ ببخشید دیگه تکرار نمی شه!


اهم .... اهم ... سلام

خوب شد شما از راه رسیدید اگرنه منو می کشت! کی؟ وجدانم دیگه! دیدید من قلمبه ی وجدانم! می گفت چرا اینقدر دیر آپ می کنی؟!؟ هان ... هان .... هان .......


خوب دیگه بریم سراغ آپ همون طور که گفته بودم یه مقاله تنظیم کردم در مورد آموزش ساخت تم برای موبایل. برای این کار شما به هیچ توانایی قبلی نیاز ندارید و همه چیز با عکس کامل توضیح داده شده در 5 صفخه که برای دانلود گذاشتم. با حجم 2 مگابایت. ببخشید هر کاری کردم کمتر نشد آخه عکس داره. غر هم نزنید من خودم با اینترنت دایل آپلود کردم!


دانلود آموزش ساخت تم برای موبایل در قسمت نظرات!(حداکثر ۱۳ دقیقه برای دایل آپ ها)

پسورد: pesarak.vov.ir


نظرات 16 + ارسال نظر

برای دانلود روی آدرس زیر کلیک کنید!

میلاد 1388/05/22 ساعت 12:02 http://pack.blogsky.com

برای برداشتن اگهی تبلیغ بلاگ اسکای به وبلاگ من بیا
در ضمن خوشحال میشم به نام کوله پشتی لینکم کنی

دست دردنکنه دوست من استفاده کردم!
فقط وبلاگمونو حذف نکنن؟!؟

لینکت کردم

پاینده باشی!

رعد.ا 1388/05/22 ساعت 14:37 http://raedea.blogfa.com

[گل][گل][بدرود][گل][گل]

سلام

خداحافظ

میلاد 1388/05/22 ساعت 17:40 http://pack.blogsky.com

نه دوست عزیز وبلاگتون حذف نمیشه
در مورد مترجم اگر پیدا کردم خبرتون میکنم
دعوت نامه پریشین گیگ هم برات خواستم بفرستم
ولی نه به ادرسی که دادی فکر کنم اشتباه نوشتی
من به این ادرس می خوام بفرستم
gg72hh@yahoo.com
درسته اگر درسته خبرم کن برات میفرستم
ادرس قبلی که دادی اشتباه است

ممنون پس باید خیلی کد خوبی باشه!

مثل کدی که تا چند وقت دیگه براتون می ذارم یعنی عدم انتخاب نوشته های وبلاگ شما و کپی رایت آن!

اشتباهه همونی که بهت دادم درست بود یعنی:

gg72hh@ymail.com

دست درد نکنه!

سلام.وب خوبی داری.به من هم سر بزن

سلام به روی ماهت

ممنون نظر لطفته!

چشم حتما

میلاد 1388/05/22 ساعت 22:39 http://pack.blogsky.com

من دعوت نامه را برات فرستادم
با چه اسمی لینکت کنم ؟

دست درد نکنه زحمت کشیدی!
=)(((:) ماهی گیر کویر (:)))(=

پسرک 1388/05/23 ساعت 17:20 http://mgk72.blogsky.com

جناب آقای ایران امروز لطفا دیگه کامنت نذارید

مایل به تبادل لینک با سایت ها سیاسی نیستم!

منو واقعا ببخش ...یه مشکلی برای اینترنتم افتاده بود که تا چند روز قطع بود ......بعدشم یادم رفت ....اگرخودت هم بودی
یادت می رفت....نه؟؟؟؟؟ خب دیگه وقتت رو نمی گیرم باییی

خواهش مشیه!..... نه .... نه بابا مراحمین


(((( یادت باشه با هوش جان بازم لینک نکردی! ))))

ما که بی خیال شدیم!

زهرا 1388/05/24 ساعت 00:25

ممنون از نظر با شخصیتانتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خواهش میشه!

هه ههه هه!!!!!!!!!

زهرا 1388/05/24 ساعت 21:56

راستی تاریخ تولد شما برعکسه یعنی الان شما باید حدود ۶۲ ساله باشید.خوبه رشتتون ریاضیه باید بنویسید ۲۶/۱۱/۷۲ نه
۷۲/۱۱/۲۶

سلام بابا جان!
من که رشتم ریاضی نیست یعنی هنوز نیست یعنی هست ولی الان که مدرسه نیستم نیست!

لطف کردین که این نکته رو گوشزد کردید اما این به خاطر این که شما از یک مرورگر ساده استفاده می کنید که احتمالا اینترنت اکپلورر باشه درسته؟ چون این مرورگر اعداد رو در سایت های فارسی. فارسی تایپ می کنه حتی اگه انگلیسی باشند. مشکل اینجاست! اما فایر فاکس این طور نیست!

دیدید که مشکل از من نبود از تفاوت اکسپلورر ها بود!

همین که شما منظور رو دریافتید خوبه!

ممنون از اینکه سرزدید!

سلام.مطالب وبلاگت خیلی قشنگ بود.
یه سری هم به وبلاگ ما بزن.
مرسی

سلام به روی ماهت!
نظر لطفتونه. البته وبلاگ متعلق به همه ی بازدید کننده ها و نویسنده های دیگست!
با اینکه قبلا اومده بودم ولی باشه چشم!

محمدرضا 1388/05/25 ساعت 20:27

راستی اگر میشه ایدی یاهوتونا بدید تا بیشتر اشنا بشیم.منم که تازه واردم از شما چیزهایی یاد بگیرم.
ممنون

چشم حتما:
gg72hh@ymail.com
(کامل بنویس)

خواهش می کنم ما کی گفته ما چیزی بلدیم ما تازه سه ماهه اومدیم. از لطف دوستانه که میان سر میزنن!
خواهش می کنم!

محمدرضا 1388/05/25 ساعت 20:36

الان ادد کردم اما انگاری نیستید؟ای دی من هم اینه
ali_smart_king

چشم بعدا میام

سلام محمد حواد حان
برایsave کردن پست کارتهای خلیج فارس لینک وبلاگ خلیج فارس را کلید کن.
http://forever-persischengolf.blogsky.com
موفق باشید سارا

ممنون سر میزنیم خدمتتون

غلط املایی داره

سلام میبینم که شما هم آمارتون خیلی پیشرفت کرده تبریک

سلام لطف دوستانه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد