)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

فایر فاکس برای موبایل

 fire fox:

 یکی از قوی ترین و کارآمدترین مرورگرها برای گوشی های موبایل می باشد . این نرم افزار در تمامی گوشی هایی که فایل با جاوا را پشتیبانی می کنند و داری صفحه نمایش 240 در 320 هستند قابل اجراست!

 

 

        

 

برای دانلود مرورگر firefox روی  بالا کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر

خدا وکیلی خوبه یه چیز تو مایه های اپراست من که راضی بودم میل دانلود با شما
اگه خواستی بدانلود

نازی 1388/05/31 ساعت 15:01 http://nazmarjan.blogfa.com

سلام مرسی خبر دادی من که حلیم نمیشه شوهرم بیاد بهش بگم اگه خواست حتما مرسی از راهنماییت.

خواهش میشه!!
به شوهرت هم سلام برسون
در ضمن اگر نرم افزار موبایل خواستی تو نظرات بذار تا آپ بعدی بذارم برات
بای
ممنون از نظر گولت

سلام منم حسن
خوبی پسر عمه
نرم افزار رو دانلود کردم به نظر من در حد اپرا بود
خوب بود دستت مر۳۰
بای

به به ببین کی آپ گذاشته پسر دایی خولم قربونت برم از comment تت ممنونم بای

سلام بر دوست عزیز!!! خوبی ؟؟؟ شناختی؟؟؟؟

شایانم جیگر!!! این نرم افزارتم الان در حال دانلودش هستم تا ببینیم چی میشه. بازم بیا سر بزن.

سلام دوست خوبم؟ ممنون شما چطوری؟ نه!
آهان شایان جون خوبی؟ بازم نشناختم!!!!!!!!!! برو که پشیمون نمیشی! از الان بگم ها نرم افزار دانلود شده پس گرفته نمی شود فقط تا ۲۴ ساعت تعویض میشه!!!!!!!!!! قربانت چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد