)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

باران (کامل)

وای باران
باران
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما چه کسی
نقش تو را خوهد شست
آسمان سربی رنگ
من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
می زند موج نگاهم تا دور
 

وای باران
باران
پر مرغان نگاهم را شست
خواب رویای فراموشی هاست
خواب را دریابیم
که در آن دولت خاموشی هاست
من شکوفایی گلهای امیدم را در رویاها می بینم
وندایی که به من می گوید گرچه شب تاریک است
دل قوی دار سحر نزدیک است ..... 

در میان من وتو فاصله هاست

گاه می اندیشم

میتوانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

تو توانایی بخشش داری

دستهای تو توانایی بخشش دارند

که مرا زندگانی بخشی

چشم های تو به من آرامش می بخشد

وتو چون مصرع شعری زیبا

سطر برجسته ای از زندگی من هستی

دفتر عمر مرا با وجود تو شکوهی دیگر

در تنی دیگر هست

میتوانی تو به من زندگانی بخشی

یا بگیری از من آنچه را می بخشی

گاه می اندیشم

خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید

آن زمان که خبر مرگ مرا

از کسی میشنوی

روی تو را کاشکی میدیدم

شانه بالا زدنت را بی قید

و تکان دادن دستت که مهم نیست زیاد

وتکان دادن سر را که عجیب

عاقبت مرد !!افسوس

کاشکی میدیدم

من به خود می گویم

چه کسی باور کرد جنگل جان مرا

آتش عشق تو خاکستر کرد

با من اکنون چه نشستن ها خاموشی ها

 با تو اکنون چه فراموشی هاست

چه کسی می خواهد

من و تو

ما نشویم

خانه اش ویران باد

من اگر ما نشوم تنهایم

تو اگر ما نشوی خوشتنی......


نظرات 29 + ارسال نظر

دوست عزیز بسیار لذت بردم
ممنون از حس خوبی که به من هدیه کردی
به ما بازم سر بزن

nooshin 1388/06/02 ساعت 11:42 http://www.toss.blogsky.com

من این شعر و خیلی دوست دارم بهم آرامش میده

پس چرا هر چقدر من تلاش می کنم آرامش نمی گیرم!

اهان گرفتم درک هنری!

آراد 1388/06/02 ساعت 12:54 http://www.arad1991.blogfa.com

salam mano ba esm zir belink be manam begu ba che esmi belinkamet mamnun ke umadi blogam.
جزیره ی تنهایی(آراد)

لنکوندمت!

برات تو قسمت نظراتت می ذارم!

امین 1388/06/02 ساعت 13:42 http://koorizmit.blogfa.com

سلام دوست عزیزم
چطوری؟
ممنون داداشه من
من لینکت کردم
من رو هم نام ورود ممنوع لینک کن

سلام رفیق
نوکرتم!

لینکوندمت

الهه 1388/06/02 ساعت 14:27

دیگه منو میشناسین آدرس نمیزارم

پسرک؟؟؟؟؟؟الحمدالله

باشه دیگه

شعر قشنگه اما من تو آرشیوم کاملترشو دارم

بومبی از حسودی ترکیدم!؟!

زهرا 1388/06/02 ساعت 14:29 http://www.1001arzo.blogfa.com

سلام چطوری ؟مرسی که سر زدی بازم معرفتتو مثل همیشه نشون دادی .من معذرت می خوام وقت نداشتم بهت خبر بدم یه آپ عجله ای بود. قالبت حرف نداره عالیه آپاتم قشنگ بودن.راستی روزه نمازتون قبول باشه مارو هم دعا کنید.

سلام! خوفم! شما چطوری؟ خواهش! آره دیگه می خوام اسم رو بذارم خوش مرام!(خنده) خواهش! بابا خجالتمون ندید! ممنون چشماتون قشنگ می بینه. مرسی مرسی (خجالت). ممنون به هم چنین. ملتمس دعا!

نازی 1388/06/02 ساعت 15:41 http://nazmarjan.blogfa.com

سلام چقدر زیبا بود و احساسی. دو سه دفعه خوندمش کاش الان بارون میومد.

سلام! ممنون کار حسن بود! یعنی اینقدر بد خط بود؟!؟ (متعجب+لبخند) آره الان اینجا داره بارون میاد! اینجا کجاست؟ رویای من! ذهن من!

S@MIRA 1388/06/03 ساعت 01:26 http://OVISA.BLOGFA.COM

mamnoooooooooooooooooooon az linketon
ya ali

خواهش می کنم قابل شمارو نداشت

علی یارت

میلاد 1388/06/03 ساعت 09:17 http://pack.blogsky.com

سلام دوست عزیز
حال کردم بهت حال بدم
ببین به ادرس زیر که بری یه سایت ایرانی میابی
که بهت 100 گیگ فضا و پهنای باند نامحدود میده
و البته لینک مستقیم و یک ادرس اختصاصی
اگر این امکانات رو بخوای بدست بیاری بطور معمولی بایید یه
عالمه پول بدی ولی اینجا کاملا رایگان
بعد بگو میلاد بد
شوخی میکنم

آدرس کو عشقی؟!؟

ولی من از فور شیر استفاده می کنم بد نیست اما امتحانش مجانیه!(ولی انگار مجانی نیست چون آدرس رو نذاشتی؟!؟)


ولی دست درد نکنه

میلاد 1388/06/03 ساعت 09:19 http://pack.blogsky.com

در ضمن خواستم بگم پیج رنکت هم دو شده
برام جالب بود

همه میگن!

به لطف دوستانه!

۱پ.ن:
پیچ رنک رتبه ای است که توسط سایت معتبر گوگل به سایت ها داده می شود!
پ.ن۲:
این رتبه بندی از ۱۰ می باشد
پ.ن۳:
یاهو به اون بزرگیش رنک ۹ داره!

شعر قشنگی بود.
ممنون و خسته نباشی.

ممنون

سلامت باشید

با سلام مجدد.
دوست عزیز لینکی که براتون گذاشتم تا دانلود کنید کرک نرم افزار مورد نظر شما بود.باید نرم افزار رو ببندید و فایلی رو که دانلود کردید در محل نصب نرم افزار کپی کنید.اگه پیغام داد که این فایل قبلا وجود داشته و می خواید روش overwrite بشه yes رو بزنید.
دوباره نرم افزار رو اجرا کنید باید مشکل حل شده باشه.
موفق باشی.

سلام از ماست

دوست خوبم دست شما درد نکنه زحمت کشیدید! ببخشید که متوجه نشدم اون فایل کرکه!!!!
تشکر از آموزش جامعتان!!!!

فقط می تونم بگم خیلی خیلی ممنون! یه مشکل بزرگ از مشکل های من رو حل کردید!

نوشین 1388/06/03 ساعت 21:26

سلام لینکتون کردم ببخشید دیر شد...

خواهش می کنم!

زینب 1388/06/03 ساعت 21:57

سلام
بابا تفاوت!
منظورتون با هم سنو سالام بود؟؟
نظرتونو درمورد این متنم نمیدونم!
اگر پاسخمو توی وبلاگ خودم بدید ممنون میشم.

زینب 1388/06/03 ساعت 22:24

نگفتین تفاوت و افسوستون واسه ی من بود یا هم سنام؟
خودم میتونم فک کنم تشخیص بدم البته سعی میکنم و نیاز به تفکردارد!
درکل تشکر

زینب 1388/06/03 ساعت 22:37

اشکالی نداره
چون فکرمیکنم اون کسی که به من جواب داد شما نبودین درسته؟

زینب 1388/06/03 ساعت 22:42

میرم توی پست خودش میگم.

رها... 1388/06/04 ساعت 02:51 http://light-red.blogfa.com

سلام. وای ممنون از شعر قشنگت. من هیچ وقت این شعر رو کامل نخونده بودم. لطف بزرگی نصیبمان گشت. خدارو شکر که از وبلاگ ما عبوری کردید!!!!
در ضمن منظورم از خل بازی و این حرفا با شما نبودم به خودت نگیر!!!
با تشکر.

سلام!

آره منم هر وقت این شعرو می خونم یاد پازل میفتم!(خنده)

من همیشه باعث خیرم! می خوام اسمم رو بذارم خیری!
اون که میدونم این وصله ها به ما نمیچسبه!

سلام
شعر قشنگی بود
خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید
لینکتون کردم خبرتون میکنم
بای

سلام
مر ۶۰
حتما
به سلامت

سلام ممنون از لطف همتون دمتون گرم به من خیلی سر بزنید آخه من خیلی تنهام
چرا از غم نمینویسید؟متفاوت بودن که به این چیزها نیست
بای بای پسرها

غم ما برای خودمونه اما شادیمون برای همه!

چرا اتفاقا متفاوت بودن ما به همین چیز هاست

لینک شما ثبت شد .

منو با نام
همه چی
و آدرس
http://www.ap-pc.blogfa.com
لینک کن

چشم

به توچه 1388/06/06 ساعت 04:00

به نام او به یاد تو...
ما هم الان بیداریم(من و دوستم رها)جات سبز امشبرو ترکوندیم...



آدم بیکار که بی و قت و بی وقت حالیش نیست
بازم میگم جات خالیه
تو هم این کامنتو حذف کن
ما تا صبح بیداریم
کاری داشتی بگو
رها ابراز احساسات کرد بهت

سلام

ببخشید ولی شما؟ با عرض پوزش اصلا به جا نمیارم! بهتر نیست که یه آدرسی هم می ذاشتید؟؟؟؟
ما رو هم توی شب زنده داری هاتون دعا کنید!

جانم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توی مرام ما حذف کامنت نیست! فضای وبلاگ آزاده! (تا حد عرف)

در ضمن آقای/خانوم محترم به جای بتوچه اگه فاصله هم میذاشتی کامنت میو مد نیازی به این همه لطف نبود!!!

به تو چه 1388/06/06 ساعت 04:01

ما ۴و۵میبینیمت

شما؟!؟
دعوا ما قصد دعوا نداریم که!!

خودت میدونی 1388/06/06 ساعت 12:57

سلام از دیشب تا حالا ۱۰ بار اومدم جواب ندادی نظرم میگم بی خیال حذفش کن این هم همینطور
دیشب چه زود خوابت برد
بای بای

سلام
لطف دارین! ولی من که 24 ساعته تو وبلاگ نیستم! ولی بازم عذر می خوام! چی رو حذف کنم؟ هنوز تائید نکرده بودم!
احتمالا شما از اون وبلاگ هایی میایین که سر زدم اما کدومشون؟؟؟؟

به سلامت

بعد ببخشید شما هنون (( به توچه )) هستین؟

نازی 1388/06/06 ساعت 14:38 http://nazmarjan.blogfa.com

سلام من آپم با هرسه تونم دوست داشتین بیاین.

بله بله گرفتم! نیازی به تهدید نیست!!!!!!!!

حتما سر می زنم

سلام
شنیدم روزه گرفتید از حال رفتی
.


.


.



.

از پذیرایی در اومدید...
نماز روزتون قبول
التماس دعا

ممنون
ملتمس دعا

سحر 1388/06/07 ساعت 00:14 http://www.mashko0k1.blogfa.com

salam
man asheghe in sheram rasty pesarak ja vase nazar nazashte bod man in ketabo khondam alie
khili alie
web khili jalebi darin do30ia
b manam sar bezanina
man linketon mikonam shoma ham age dos dashtin b esm linkam konio eftekhar bedin

سلام
مر۳۰ نظر لطفتونه
چشم حتما بهتون سر میزنیم! خیلی ممنون!


´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´زودی بیا که مهرسا منتظره´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´ ´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
بترکون.....

سلام
شعر قشنگی بود . شاعرش کیه ؟ به ما هم سر بزن لطفا

یادم نی!!!!!!! ولی فکر کنم حمد مصدق بود!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد