)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

هدیه


پخخخخخخخ....

نترسید بابا منم. خواهش می کنم بفرمائید بشینید. راحت باشید فکر کنید وبلاگ خودتونه!

به به سلام شما هم که هستی! امروز هدیه براتون آوردمکه بهتون توصیه می کنم بازش نکنید، البته میل خودتونه! این هدیه یک بار مصرف نیست و شما می توانید پس از استفاده آن را به دوستان خود هدیه دهید. ااا می خواهید حدس بزنید که چیه؟ ولی نه چون می دونم به عقل هیچ کدومتون خطور نمی کنه خودم میگم. هدیه من به شما یک دانه ویروس ه.

بابا نترسید... خانوم بشین کجا در میری... آقا به سیم مودم چه کار داری... بچه مامانتو ساکت کن...غول که ندید... آهان حالا شد. این ویروس تربیت شده و به هیچ کسم کار نداره. البته تا موقعی که اذیتش نکنید و با موس تو سرش نزنید کاریتون نداره.

این ویروس یک تغییر دهنده ی دیجستریه و باعث می شه که کیبورد کامپیوتر شخص قربانی از کار بیفته و با هر کلید مانیتورش روشن و خاموش بشه! قشنگه نه؟ این ویروس رو برای دانلود گذاشتم. راستی تا یادم نرفته بگم اگه یه موقعی حواستون نبود و روش کلیک کردید می تونید با یه فایل دیگه که اونم گذاشتم همه چیز رو به حالت اول بر گردانید.

پاورقی:

 از این ویروس می توانید به عنوان شوخی استفاده کنید.

ویروس بعد از چک شدن مجدد تمام ریجستری فعال می شود.(یعنی خاموش و روشن شدن دستگاه)

برای فعال شدنش نیاز به زدن گزینه ی yes توسط قربانی دارد.(متن پیام اینکه: آیا می خواهید که ریجستری تغییر کنید)

شما می تونید بگید که این یه برنامس که می تونه سرعت دانلود رو زیاد کنه(ههههه البته دروغ کار بدیه)

می تونید این ویروس رو به ایمیل دوستتان بفرستید.

 

می خواستم یه ویروس قوی تر بزارم. اما به دلایل امنیتی(نزدیک شدن به روز مرد) منصرف شدم. حالا ببینیم چی میشه اگه بازم کامنت بود ادامه میدیم. تا کجا؟ تا.. تا.... شاید ترکوندن ریجستری از سوزاندن مادر بورد و سی پی یو   و خیلی چیزهای دیگه!

دانلود در ادامه ی مطلب (حجم بسیار پایین)

نظر یادتون نره!


دانلود خود ویروس

دانلود غیر فعال کننده ی ویروس

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام وبلاگتون عالیه مطالبش نشون می دهد در اول راه وبلاگ نویسی هستی
به ما سربزن اگه دیدی وبلاگم خوبه منو لینک کن خبربده تا شما رو لینک کنم وبه دوستان مغرفی کنم تا آمار بازدیدت بالا بره

الهام 1388/04/21 ساعت 18:03 http://babycat.blogfa.com/

سلام به من هم سری بزنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد