)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

چندین آدرس برای وبلاگ

با سلام خدمت دوستای گلی که لطف کردن و بلاگ ما رو برای دیدن انتخاب کردن. امیدوارم که بتوانیم این لطف شما را با آپ های با محتوا جبران کنیم.
اگه یادتون باشه تو آپ بعد گفتم که توی این پست بادست پر میام. اگر هم یادتون نیست می تونید دوباره بخونیدش! اما حالا فکر می کنید چی براتون می آوردم؟ زحمت کشیدی ایندفعه گفتی! خودم که تو عنوان گفتم!!!! بله ایندفعه می خوام یه کد جاوا اسکیریپ براتون بذارم که می تونید با گذاشتن این کد در اول قالبتون بدون اینکه کاربر متوجه بشه (البته آدرس بار عوض میشه) اون رو به یه وبلاگ دیگه بفرستید! درسته شما می تونید با این روش چندتا آدرس با یه وبلاگ داشته باشید!  اما کاربرای بلاگفا از این نعمت محرومند چون بلاگفا به کلمه ی locking گیر میده و اون رو جزو کدهای تبلیغاتی میدونه.(اگه بخواد این کار رو بکنه شما مطمعنا به علت ترافیک زیاد و اشغال آدرس ها خوب دیگر قادر به استفاده از سیستم نیستید. هر چند که الان هم به قول یکی از دوستان دستای آدم تاول می زنه تا وبلاگشو باز کنه!!!)

چون کد طولانی بود اونو توی ادامه ی مطلب گذاشتم.(ببخشید مجبور شدم خودم هم از این کار خوشم نمیاد)


موضوع پست بعد: تو پست بعد می خوام یه کد دیگه براتون بذارم که بتونید با اون تبادل ترافیک کنید. اینکه تبادل ترافیک چیه رو تو پست بعدی کاملا توضیح میدم اما مختصر و مفید بدونید با اینکار آمار وبلاگ شما به طور عجیبی بالا میره!























برقرار باشید!

نظرات 13 + ارسال نظر

جالب بود

زینب 1388/04/30 ساعت 19:21 http://zeynab73.blogsky.com

سلام
شما هم توی این برنامه ها خوب مهارت دارینا!

پسرک 1388/04/30 ساعت 23:33 http://mgk72.blogsky.com

<html>
<head>
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1256">
<title>New Page 2</title>
</head>
<body>
</body>
<SCRIPT language="JavaScript">
<!--
function getgoing()
{
top.location=" آدرس وبلاگ یا سایت خود را وارد کنید ";
}
if (top.frames.length==0)
{
setTimeout('getgoing()',1);
}
//-->
</SCRIPT>
</html>


احسان 1388/04/31 ساعت 11:25 http://loveeee.blogsky.com

سلام ...
ببخشید مزاحم شدم ... تقاضای کمک دارم ... من یه کاریکاتور دیدم ... توی معنیش موندم ... میشه یه نگاه بکنی به وبم و نظرت رو در موردش برام بگی... چون من خودم کاریکاتور کار می کنم ولی واقعا منظور این یکی رو نفهمیدم ... اگر کمکم کنید واقعا ممنون می شم ... کاریکاتور در وبم هستش ...

mj 1388/04/31 ساعت 13:00 http://www.tesoo.blogsky.com

سلام وب جالبی داری به وب منم بیا در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم
(بزرگترین سایت دانلود و تصویر در ایران)
لینک کن بعد به من خبر بده
بر روی 3تا از تبلیغات کلیک کن تا سرعت اینترنتت 5شماره بیشتر بشه

با یه اسم دیگه لینکت می کنم ولی با این اسم نه!

در ضمن بربچه ها روی تبلیغات کلیک کردن به هیچ عنوان نمی تونه پهنای باند رو افزایش بده! اونم تا 5 برارا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

سلام می گم چه فرقی داره چه اسمی خواب بزار
(بزرگترین سایت بازی و تصویر متحرک)

آی دی تو بده تا بهت بگم

سلام قشنگ شده ادرس پسرک
مر۳۰ که سر زدی
بازم بیا
قربونت رضا سرخوش

m-m 1388/05/02 ساعت 20:49 http://linkbox.jazire.org

با سلام
درخواست شما جهت ثبت لینک خود با عنوان (((((( آموزش ساخت ویروس )))) دریافت شد!
در حالی که شما قبلا وبلاگ خود را با نام برای یک وبلاگ چندین آدرس داشته باشید! ثبت کرده اید!
با توجه به درخواست های زیاد در حال حاظر قادریم به هر وبلاگ تنها یک لینک را در نظر بگیریم!
در صورت تمایل درخواست ویرایش لینک قبلی خود را به ما اعلام نمایید.
با تشکر علی وهابی، معاون و ناظر پرتال جزیره

سلام دوست من
آقای علی وهابی از مسئولین سایت مسئولیت لینک باکس رو بر عهده دارن
هر مطلبی به ذهنتون رسید که لازم بود با ما در میون بگذارین رو از بخش ارتباط با ما تعبیه شده در خود لینک باکس اقدام کنین
البته به فرمایش جناب عالی رسیدگی شد و لینکتون رو شخصا ویرایش کردم
این لینک باکس به هیچ وجه لینک های غیر اخلاقی رو ثبت نخواهد کرد. به مرور زمان این امر براتون ثابت می شه
ما یکی از محدودترین لینک باکس ها با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستیم و اگه شما پرتال رو مشاهده بفرمایین بخشی تحت عنوان مذهبی هم مشاهده می کنین.
به هر حال امری بود من و بچه ها در خدمتیم
موفق باشین
یا علی

محبوب 1388/05/04 ساعت 13:34 http://mahbubam.blogsky.com/

سلام
چرا واسه مطلب اولت نظر نیست
من واسه اون میخواستم مطلب بذارم
پسرک بدکی نیست قابل تحملی
به ما هم سربزن
خوشحال شدم

سلام...
چه جالب! ماهی گیر کویر...
و امید وارم هیچ وقت به قوطی کنسرو نرسی...

خیلی ممنون!

ما اگه قوطی کنسرو هم پیدا کنیم خدا رو شکر می کنیم!

سلام می گم یه لطفه دیگه می کنی برام قالب نظراتتو بفرست برات دعا می کنم

mahDs 1388/07/05 ساعت 15:49

خوبه داری پیشرفت می کنی! ولی شما؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد