)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

باکلاس باشید!

ترفند با کلاس برای همه ی اونهایی که می خوان جلوی آقا پسرای گل یه کم جلوه کنند!


1.    اگر شصت پای شما زیر اجاق گاز گیر کرده و شما آن را باند پیچی کرده اید هر گاه علت آن را از شما جویا شدند باید جواب دهید: ((موقع تکان دادن پیانوی بابام پام مونده زیرش))

2.    اگر صورت شما بر اثر پسر بازی شبانه روزی زیر آفتاب سوخته باید بگویید: ((از اسکی آخر هفته نمی توانم بگذرم))

3.    اگر انگشت دست شما به ماهیتابه ی پیاز داغ چسبیده علت آن را چنین بیان کنید: ((دیشب با قهوه جوش اینجوری شد))

4.    اگر بر اثر ضربه ی چکش ناخن شما شکسته باید بگویید: ((به سیم گیتارم گیر کرده))

5.    اگر بر اثر زد و خورد در صف روغن کوپنی  زیر چشم شما کبود شده جوابتان این باشد: (( چند روز پیش توپ تنیس به صورتم خورد))

6.     اگر صورت شما بر اثر خوردن خرمای خیرات و چای و شیرینی مملو از جوش شده علتش را چنین وانمود کنید: ((که برادرتان از هلند شکلات زیادی آورده است))

7.    اگر مینی بوس شما در جاده خاکی چپ کرد و حسابی مجروح شدید بسیار عصبانی بگویید: ((الکی می گن زانتیا ایربگ داره))

8.    اگر کف دست شما به قوری سماور چسبید بگویید: (( حواسم نبود میله ی شو مینه زیدی دغ شد))

9.    اگر موها و ابرو های شما با آتش دیگ سوخت جواب بدید: (( بچه همسایه را از میان شعله های آتش بیرون کشید))


ببینم یعنی شما اینقدر بی کلاس بودی که همه ی اینها رو خوندی؟؟
نظرات 8 + ارسال نظر
مریم 1388/04/23 ساعت 17:16 http://www.ariai.blogfa.com

سلاااااااااااام
چطوری؟
از لینک ممنون
منم دستام تاول زد از بسکه با موس و صفحه کلید ور رفتم تا بلاگفا باز بشه
ولی جام خوبه
ممنون
بازم بیا

عسل 1388/04/24 ساعت 11:11 http://khanomgool.blogfa.com

کجایی پسرک انگاری مشکل از وب خودته یکی دیگه هم به مشکل من دچار شده

یعنی چی مشکل از وب خودته؟
گفتم که بلاگ فا مشکل داشت. رفتم روی بلاگ اسکای. نمی دونم کدوم رو می گی!
اما اگر بلاگفا رو می گی قبول دارم.

اگر بازم مشکل داشت. می تونی آی پی وبلاگ من رو پاک کنی یا هیستوریتو صفر کنی.

بازم ممنون که مشکل وبلاگ رو گوشزد کردی

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اپـــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــدووووووو بیــاااا .. !!!
اپـــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــدووووووو بیــاااا .. !!!
اپـــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــدووووووو بیــاااا .. !!!
اپـــــــــــــــــــــــــــــــم بـــــــدووووووو بیــاااا .. !!!


دلم بدجوری گرفته..هر طرف که نگاه میکنم تو رو میبینم.. عطرتو حس میکنم و صداتو

میشنوم..اما تو هیچ وقت نیستی... میترسم دستاتو تو دستم بگیرم..میترسم بلور

انگشتاتوبشکنم...


گلم بقیش رو تو وبم بخون

منتظرتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

همین الان بیاااااااااااااااااا




یاعلی

سلام ممنون که به وبم سر زدی
خوشحال میشم دوباره بهم سر بزنی
فعلا بای

زینب 1388/04/25 ساعت 01:11 http://zeynab73.blogsky.com

که چی؟

عسل 1388/04/25 ساعت 11:33 http://khanomgool.blogfa.com

من نمی دونم یعنی نفهمیدم که چرابلاگقا فقط برای وب تو و ÷سرای کاکل زری مشکل داره و برنامه هارو باز نمی کنه و با بقیه وبها مشکل نداره باید به قول مریم دستامون تاول بزنه هزار بار صفحه رو باز و بسته کنیم تا بلکه فرجی بشه در هر صورت بازم منتظرت هستم

بله دیگه وبلاگ ما اینقدر توپ بود که بلاگفا اگه برامون مشکل درست نمی کرد. بازدید بقیه وبلاگ ها صفر می شد! ( به دل نگیرید) هه هه هه!

سلام آقا!
بابا کوتا بیا من فقط اومدم دعوتت کنم به وبم.
اما باشه ۱-۱



یاعلی

پس شما هم همه ی این موقعیت هارو تجربه کردی که حالا داری به ما ها یاد میدی:دی

نه من از وبلاگ یه بنده خدایی کپی زده بودم! اولشم گفتم برای دختر هایی که می خوان جلوی آقا پسر ها جلوه کنن!! من پسرم نه دختر!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد