)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

پدر فقط ۱۰ دلار!!!

سلام به همه ی دوستای خوبم 

تشکر از همه ی دوستایی که توی این چند روز که نبودم وبلاگ رو تنها نگذاشتن و مارو خوشحال کردن! امروز داشتم یه نیم نگاهی به نوشته های خودم می کردم! خوبه آدم یک هم که جلو میره یه نگاهی به پشت سرش داشته باشه و بفهمه که از کجا اومده! خلاصه دیدم وبلاگ شده یه پا مدرسه!!! همش آموزشی بود.  

من اون موقع که وبلاگ زدم اصلا قصد آموزشی نوشتن نداشتم اما نا خواسته به این راه افتادم! خوب بالا خره یه داستان گذاشتم که خودم خیلی دوستش دارم! این داستان از اولین پست هایی که وبلاگ نویسی رو باهاش شروع کردم اما...... اون موقع شاید کمتر خونده شده باشه پس تصمیم گرفتم دوباره توی این وبلاگم بذارم تا همه ی دوستان ازش استفاده کنن! 

نتیجه اخلاقی هم که باشه به عهده ی خودتون!

  پول

مردی دیر وقت، خسته از کار به خانه برگشت. دم در پسر  پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود.
سلام بابا! یه سؤال از شما بپرسم؟
- بله حتما. چه سؤالی؟
- بابا! شما برای هر ساعت کار چقدر پول می گیرید؟
مرد با ناراحتی پاسخ داد: این به تو ارتباطی ندارد. چرا چنین سؤالی می کنی؟
- فقط می خواهم بدانم.
- اگر باید بدانی، بسیار خب می گویم: 20 دلار
پسر کوچک در حالی که سرش پایین بود آه کشید. بعد به مرد نگاه کرد و گفت: می شود به من 10 دلار قرض بدهید؟
مرد عصبانی شد و گفت: اگر دلیلت برای پرسیدن این سؤال، فقط این بود که پولی برای خریدن یک اسباب بازی مزخرف از من بگیری، کاملا در اشتباهی. سریع به اطاقت برگرد و برو فکر کن که چرا اینقدر خودخواه هستی. من هر روز سخت کار می کنم و برای چنین رفتارهای کودکانه وقت ندارم.
پسر کوچک آرام به اطاقش رفت و در را بست.
مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد: چطور به خودش اجازه می دهد فقط برای گرفتن پول از من چنین سؤالاتی کند؟
بعد از حدود یک ساعت مرد آرام تر شد و فکر کرد که شاید با پسر کوچکش خیلی تند و خشن رفتار کرده است. شاید واقعا چیزی بوده که او برای خریدنش به 10 دلار نیاز داشته است. به خصوص این که خیلی کم پیش می آمد پسرک از پدرش درخواست پول کند.
مرد به سمت اطاق پدر رفت و در را باز کرد.
- خوابی پسرم؟
- نه پدر، بیدارم.
- من فکر کردم شاید با تو خشن رفتار کرده ام. امروز کارم سخت و طولانی بود و همه ی ناراحتی هایم را سر تو خالی کردم. بیا این 10 دلاری که خواسته بودی.
پسر کوچولو نشست، خندید و فریاد زد: متشکرم بابا! بعد دستش را زیر بالشش برد و از آن زیر چند اسکناس مچاله شده درآورد.
مرد وقتی دید پسر کوچولو خودش هم پول داشته، دوباره عصبانی شد و با ناراحتی گفت: با اینکه خودت پول داشتی چرا دوباره درخواست پول کردی؟
پسر کوچولو پاسخ داد: برای اینکه پولم کافی نبود، ولی حالا من 20 دلار دارم. آیا می توانم یک ساعت از کار شما را بخرم تا فردا زودتر به خانه بیایید؟ من شام خوردن با شما را خیلی دوست دارم...

نظرات 70 + ارسال نظر
پسرک 1388/06/26 ساعت 07:52 http://mgk72.blogsky.com

توی وبلاگ های بقیه دوستان که نمی تونیم اول بشیم حالا بذارید توی وبلاگ خودمون شاد باشیم

قربون همتون پسرک

راستی تا یادم نرفته! یه سری از دوستان اسم منو می پرسیدن و یه سری چیز دیگه! اگه روی اسم پسرک که زیر پست ها هست کلیک کنید به سوال هاتون احتمالا می رسید!

فک نیست که باز نمیشه نمیشه وقتی باز شد باید قفلش کرد

[ بدون نام ] 1388/06/26 ساعت 12:38

سلام
خیلی بدیمی آپی و به من نمیگی

اینارو بیخیال خوبه خودتم اعتراف کردی ها وبلاگتون شده یه پا مدرسه
چرا دیگه وبلاگ من نمی آیی
راسی تو ساعت ۷ صبح بیداری؟چه بچه مثبت

این مطلبم خونده بودم


قهر قهر قهر



به دل نگیری

سلام
ببخشید سر صبح بود حال و حوصله نداشتم. ایشاالله بعدا
فکر می کنم همین دیروز اومدم؟!؟
مگه چیه؟ +؟؟؟ نه از دیشبش نخوابیده بودم!!!

پس یه عذر از همه ی قدیمی های وبلاگ

باشه کی به دل گرفتم؟

نوشین 1388/06/26 ساعت 13:16 http://www.toss.blogsky.com

سلام ... نتیجه اخلاقی این بود که بچه با معرفت هنوزم زیاده این پسر کوچولو ام ایول داره... خدا کنه یه روز همه ما اینجوری شیم و بعضی وقتا شیطون گو لمون نزنه این بابا های بد بخت و اذیت نکنیم

سلام..... این همون پسرکه دیگه!!! آره اینقدرم توی اینترنت نیایم که قبض تلفن برامون عزرائیل باشه!!

[ بدون نام ] 1388/06/26 ساعت 13:17

همشهری ما باشی یابد هم اینقدر غیرتی باشی
یه شکلات جایزت
آقا پسر
من همه درسهامم خوندم

جانم؟
دست شما دردنکنه ولی بابام گفته از غریبه چیزی نگیر!!!

خوب همون شکلات رو به خودت جاییزه میدم

[ بدون نام ] 1388/06/26 ساعت 13:57

من خیلی از این شکلک ها دوست دارم
با اجازه

خوبی؟
خوش میگذره؟
کجا رفتی یهو؟

قابل نداره!

مر30 شما خوبی ......... الحمدالله از دوری شما!! کار داشتم رفتیدم

مزاحم همیشگی(S) 1388/06/26 ساعت 14:05

باید نتیجه اخلاقی گرفت؟نه بابا؟چه قدر علم پیشرفت کرده

خوب باید بگم که از این دختر و پسر های خوب فقط در زمان قلقلک میرزا زیست میکرده
و در این زمان
بابا و مامان باید یه پول دستی هم بدن به فرزندشون
شام و نهار که سهله نیم ساعت وقتشون رو در اختیار اونها قرار بدند

مینوشتی این داستان رو از چه سالی آوردی.:D

نه بابا شما مراحمین! شما نور چشم وبلاگین! (وبلاگ چشم هم نداره چه برسه به نور!!!)
نه الان هم یکی زیست می کنه!

کپی زدم!!!

[ بدون نام ] 1388/06/26 ساعت 14:30

باید برات یه بن بن بن بخریم
بی سواد جاییزه نه جایزه

دست درد نکنه! خودم می خرم!

اول اینکه مخصوصا نوشتم تا کوجه بازاری بخونید (جاییییییییزه) نه (جایزه)
دوم ......... همون اول بسه

Reza 1388/06/26 ساعت 16:06 http://www.hahahehehoho.blogfa.com

بـــــــــــــــه سلام به پسرک جان!! خوبی مطلبای وبلاگت رو به صورت آفلاین خوندم جالب بود. بخصوص اینکه یک حالت مولتی مدیا داره وبلاگت آموزش و دانلود و...!! آقا پایتم که یک وبلاگ بزنیم خبرش با تو. راستی برو ببین به اون کله حلبی ها چی گفتم!! تنها ایرادی که می شه از وبلاگت گرفت اینه که خیلی دیر لود می شه.

سلام رضا جان! فعلا ۲ پایه محکم شدیم! خوندم قشنگ بود ولی باید نگهش می داشتی توی وبلاگ خودمون می زدیم!
ببخشید قبول دارم به خاطر قالبه که ایشاالله بعد ماه مبارک درستش می کنم!

سلام......
تو یه بار وب من اول شدی .....یادت که هست .....
میگما چه قدر این پدر عصبانی و بی تربیت بود ..
بیچاره بچه
آخه ی دلم براش سوخت ....
راستی ساعت ۹ شب خوبه که بیای تو وبم (البته با بچه ها )
من باید برم ...
بای

سلام
می دونم..... خوب که چی؟؟
آره والا ولی کار روزانه ست دیگه! بی چاره نی نی! الان ساعت ۳ فکر کنم یه کم دیر شده!!!

کریم 1388/06/26 ساعت 22:50 http://sarvenaz.blogsky.com/

سلام داشتم لینکت میکردم اینجا گفتم حالی ازت بژرسم وبازهم بگویم که مطلب را ژیدا نکردم .
باز بنویس درفلان محل گذاشتم. راستی باید یک بنر که انداز آن طول ۱۲۵پیکسل وارتفاع حدود ۸۰تا ۱۰۰ باشه درست کنی برام ایمیل کنی که لینک کنم روی صفحه پیوندهای سایت چون انجا مثل وبلاکها نیست
www.farsfootball.com/fa

سلام رضا منم محمد جواد
شما که ما رو تعلیق کردی ولی می بچه جنوبیم دلگیر نمی شیم
یه بنر برات ساختم اگه خواستی استفادش کن
این هم سایتش
http://www.Free-Picture-Host.com/images/iFRER51253218474.gif
امیدوارم خوشت بیاد
بای

زینب 1388/06/27 ساعت 03:31 http://zeynab73.blogsky.com

سلام
دو دقیقه پیش اومدم قالبش این نبودا!!
ماه رمضان تموم نشده ها

سلام
آره دارم قالب ها رو امتحان می کنم
می دونم! دارم بچه هارو دل داری میدم!

سلام
قالب نو مبارک قشنگه
یه بنر اصلاح شده برات درست کردم اگه خوشت بیاد
http://www.Free-Picture-Host.com/images/wtRGrt1253273408.gif

بای

سلام
ممنون! دست درد نکنه!

این هم بنر من اگه خواستی بزارش تو قسمت تبلیغات و برام تبلیغ کن

http://night-skin.com/upload/images/r7aittd6509y18hw21et.gif

باشه اگه قسمت تبلیغات رو دوباره راه انداختم!!!!

این فقط واسه تو


http://www.Free-Picture-Host.com/images/bXeFQy1253289102.gif

دست درد نکنه راضی به زحمت نبودیم! اما می تونستی به kelk یه کار تر و تمیز تر درست کنی! (البته با همراهی photoshop)

زینب 1388/06/27 ساعت 23:18

سلام
می دونم! دارم بچه هارو دل داری میدم این یعنی چی؟
چه دلداری؟

سلام
یعنی اینکه فکر کنن ماه رمضون تموم شده! دی (الان میگن تو بی دینی! نه بابا میگم برا ماه رمضون میرن پیشواز برا عید فطرم پیشواز داشته باشیم!)

علی 1388/06/28 ساعت 03:19 http://dolasi.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت

سلام عزیز! باشه ولی من علاقه ای به همکاری با وبلاگ های تبلیغاتی ندارم!
جان دایی؟؟؟؟؟ دی

سلام
ممنون که سرزدی عالی بود

سلام
خواهش می کنم

تو که ما رو از تعلیق در نیووردی فقط یادت باشه دیدار به قیامت
ما دیگه برای خودمون وبلاگ داریم
ولی حیف که بلاگفا فعلا خرابه و الا ...

آره! اون ور پل سنگ اول نه سنگ دوم واسیا من میام!!!
آره اون بلاگفاه رو می گی؟؟؟؟ دی
بلاگفا که همیشه خرابه باید بگی حیف که درسته!!!

Reza 1388/06/28 ساعت 14:40 http://www.hahahehehoho.blogfa.com

خوب موضوش چی باشه؟؟؟؟

اسمش رو اینا هم میتونیم بزاریم

آبنمک!
آفتابه ی طلایی!!
جنگ جهانی پنجم!
بچه پررو!
موضوعش رو بگو تا اسم پیشنهاد بدم یا ببینم اسمایی که گفتی خوبه یا نه!

مهردخت 1388/06/28 ساعت 15:27

عزیزم اون شب رو قرار میزاریم ....حالا اینا زیاد مهم
نیست
نههههههههههههههههههههههههه
بلاگفا بسته شده .....یعنی وب من بسته شده

من مطلب هم آپ کردم ولی نمیتونم برم توی وبم
راستی عزیزم یادم رفت قالب وبت خییییییلی خوشگله
امروز هم که آخرین روز ماه رمضانه .........


کدوم شب؟ اهان چت روم!
روز های بسته شدن بلاگفا: نماز جمعه تظاهرات اغتشاش انتخابات ........ روز های بسته شدنش زیاده روزی هایی که باز هست رو باید شمرد!!!!
ممنون!
آره حیف زودی تموم شد

زینب 1388/06/28 ساعت 20:15

راستی بااین که قصه اشو شنیده بودم ولی قشنگ بود...
جالب بود دوباره خوندمش!

خودم هم همینطور!
ممنون. لطف کردین

زینب 1388/06/28 ساعت 23:47

رمضان سایه مهر از سرِ ما می‏گیرد
بال رأفت که فرو داشت، فرا می‏گیرد
چون نگیرد دلم از رفتن ماهِ شب قدر؟
که خدا سایه مهر از سرِ ما می‏گیرد
رمضان دار شفایی است که هر جان و دلی
داروی دردش از این دار شفا می‏گیرد
// خدایا توفیق حضور در مهمانی رمضان آینده را از ما سلب نفرما. آمین //

ممنون شعر قشنگی بود!
// آمین//

سلام
مرسی که اومدی
عیدتون مبارک
قالب جدیدتونم مبارک

سلام.
خواهش می کنم
به هم چنین
تشکر

زینب 1388/06/29 ساعت 11:02

قدم رو زمین
ممنون
نفهمیدین بچه ی کجام؟
چقده با هوشید و متنامو با دقت میخونید
من تهرانم

خواهش می کنم قابل نداشت!
ممنون همه میگن!!!
موفق باشید

Reza 1388/06/29 ساعت 12:30

ok پایتم حاجی بزنیم تو رگ وب لاگه رو!!! اسمشم بهت می گم فقط پنج تا می تونیم پیشنهاد بدیم؟؟؟!!!!!!!!!!!

بیا بلاگفا درست شد
داخل همین آدرس نظر بزار فوری

ههه ههه! دستش درد نکنه
ژروفسور کامت هاشو بسته بودی ولی خوب بود!
فقط تبلیغاتت رو بد چیندی! خوبه داری به تگ ها مسلط می شی!

موفق باشی! ولی بدون بلاگفا آینده نداره!!!!

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟
من آپ کردم .........
منتظرتم ......
راستی من یه چند روز نیستم .......
امیدوارم وبمو تنها نذاری .....
راستی ممنون از نظرت....من همین وبی هم که دارم واسم زیادیه دیگه نمیخوام تو میهن بلاگ وب وا کنم ......
بازم ممنون
موفق باشی ....

سلام.
چه طوطی خجملی بود منو یاد بچم انداخت آخه من یه پسر دارم اسمش پاریسه کاسکوئه خیلی شبیه این بود

سلام. مر۳۰

میسی که بهم سر زدی...
خیلی آپت قشنگ بود خیلی خیلی....ای ول

خواهش
ممنون. نظر لطفتون بود

حتما بازم بهم سر بزن خوشحال میشم...
منم باز میام

چشم
باشه قدمتون رو هوا! (وبلاگ که زمین نداره بگم رو زمین!!)

(خجالت)

سلام پسرک کجا رفتی بیا دیگه؟/؟بهت برخورد...

سلام. نه

نازی 1388/06/31 ساعت 15:40 http://nazmarjan.blogfa.com

سلام خوبی؟ ببخشید دیر اومدم من یه چند روزی نبودم الان برگشتم داستانت قشنگ بود مرسی خبرم کردی.

سلام. ممنون از احوال پرسی های دوستان. نه بابا خواهش می کنم همین که اومدین کلی ارزش داره برا ما!

زهرا 1388/06/31 ساعت 18:56 http://www.1001arzo.blogfa.com

سلام دلم برات تنگیده کجایی؟

سلام! ما که هستیم بهتون سر میزنیم اما انگار شما نیستی!!

سلوووووووووووووووم
چطوری خوفی؟
میسی که میای

شلام
ملشی موات باشه بیترم میشیم!!
خواش آبشی!
(من؟؟ کی گفته منظورم مواد مخدر بود؟ مظورم درس و تحصیل و خوراک روح بود جان حاجی!!! دی:)

راستی با تبادل لینک موافقی؟
حتما بهم بگو با چه اسمی بلینکمت دوست جون
بازم بیایا

باشه وبلاگ شما هم قشنگه بر روی چشم!


سلام
وب خوشکلی داری!
با تبادل لینک موافقی؟
منتظرتم...

.
.
.
.








_~****~*.:::.*.:.::~***::.:.*.:::.** *~*:::.*.:.::*~****~
_____*~::.:.*. :::.*~****~####___#### *~::.:.*.:::.*~****~
___*~::.:.*.:::.*~ ****~##____#_#____## *~::.:.*.:::.*~****~
__*~::.:.*.:::.*~* ***~#_______#_______# *~::.:.*.:::.*~****~
__*~::.:.*.:::.*~* ***~#_____سلام__________# *~::.:.*.:::.*~****~
___*~::.:.*.:::.*~ ****~#___اپم بدو بیااااا_____# *~::.:.*.:::.*~****~
____*~::.:.*.:::.* ~****~#_____________# *~::.:.*.:::.*~****~
______*~::.:.*.::: .*~****~#________# *~::.:.*.:::.*~****~
________*~::.:.*.: ::.*~****~#____# *~::.:.*.:::.*~****~
__________*~::.:.* .:::.*~****~## *~::.:.*.:::.*~****~
____________*.:::.*.:.::~*~***~#~::.:.*.:::.





سلام
نظر لطفتونه!
با تبادل نه! اما حتما اگه وبتون قشنگ باشه لینکتون می کنم!

ما هم منتظریم!


چشم

سونیا 1388/07/01 ساعت 13:40

___$$_________$$$
__$$$$_______$$$___$$$$$
_$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$ آپــــــــــــــــــــــــــم
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$ آ
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$
ــــــــــ$$$
ــــــــ$$
ــــــ$
_________#####_____##___بدو___##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___بدو___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______#######__
______________##_________####____

منـــــتــــــظــــر مااااااااااااااااااااا
زود بیــــــــــــا

باشه!

آپ جنگلی زدی؟؟؟
میمونش کو این درخت نارگیله؟؟؟ دی:

[ بدون نام ] 1388/07/01 ساعت 13:47

الان این یعنی چی؟
گرفتم یعنی قاط زدی اساسی!!!

مدرسس دیگه

♥..♥ LOVE
          ♥...                                   
                 ♥..♥
                 ♥..♥ KISSES
                   ♥..♥

          ♥..♥
         ♥..♥ HUGS            ♥..♥
                               ♥..♥ KISSES
                              ♥..♥
    ♥..♥
    ♥..♥ HUGS
    ♥..♥
                                       

                 ♥..♥
                 ♥..♥ KISSES ALL OVER



♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑♥๑
       ♥
      ♥ ♥
       ♥
      ♥
        ♥
           ♥
       ♥ ♥ ♥
          ♥ ♥
           ♥ ♥
         ♥ ♥
            ♥ ♥
           ♥  ♥
........¶¶¶¶¶¶............¶¶¶¶¶¶
....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
..¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶........¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶........¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶....¶¶¶¶¶ ¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ..¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
....¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
......¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
........¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
...........¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
............¶¶¶¶¶¶¶¶
.............¶¶¶¶¶¶
...............¶¶""
..♥ LOVE
          ♥..♥
                  
                                         

                 ♥..♥
                 ♥..♥ kiss
                   ♥..♥


          ♥..♥
         ♥..♥ kiss
          ♥..♥
                               ♥..♥
                               ♥..♥kiss
                               ♥..♥

    ♥..♥
    ♥..♥ kiss
    ♥..♥
                                         

                 ♥..♥

دست شما درد نکنه! عکس (نمی دونم چی بگم؟ بگم طراحی؟ بگم کپی؟) قشنگی بود!

سلام من انم بیا دیگه پسرک......

سلام. باشه حتما

من اومدم زودم میرم بیا چوابتو بدم .....

خوش اومدی! الان که دیگه دیر شده ولی بعدا چشم

سلوووووووووووم
چطور مطوری خوفی؟
من باید تسلیت بگم منکه راحتم خدارو شکر....البته از جهات دیگه واقعا هم باید بهم تسلیت گفت

من لینکیدمت با همون اسمی که گفتی
نیلوفرانه خوبه مرسی داداش

سلام
مر۳۰....... خوب تسلیتتون رو قبول می کنیم!(از طرف جمع محصلان!!!)
دست شما مرسی

میسی که بهم سر می زنی.بازم پیشششششششش ما بیا

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]

خواهش. هر وقت آپ کردین خبر کنین. حتما

* *ـــــــــــــــــ * ـــــــــــ♥ ـــــــــــــــــــــــــ. ـ*ــــــــــــــــــــــ♥*

‏* *ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ♥ ـــ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــ*♥ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ــــــــــــــــــــــ*ـ♥ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*♥ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــــــ♥*ــــــــــــــــــــ*♥ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ـــــــــــــــــ♥ــــــــــــ*♥ ‏ ‏ ‏ ‏
‏ ‏
‏* *ـــــــــ♥ـــــــ*♥‏
‏ ‏
‏* *ـــ♥ـــ*♥ ‏

‏* *♥ــ*♥ ‏

*♥ـ*♥ ‏

‏*♥ ‏

*♥ ‏

♥‏




♥ ‏

♥ ‏

*ـ*♥ ‏

‏* *ــ*♥ ‏

‏* *ــــــــــــــــ*♥ ‏ ‏

‏* *ــــــــــــــــــــ♥ ـ*ــــــــــــــــــــ*♥ ‏ ‏

‏* *ــــــــــــــــــــــ*ـ♥ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــ*♥ ‏

‏* *ـــــــــــــــــــــــــ*ــ ـــ♥ ـــ ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــ*♥ ‏ ‏

‏‏* *ـــــــــــــــــ * ـ♥ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ. ـ*ــــــــــــــــــــــ*♥
سلام
دوباره همسفر اومد
زود بیا منتظره

سحر 1388/07/02 ساعت 13:34 http://www.mashko0k1.blogfa.com

salam ina b che zabonie
computere man khareji shode ya ina?
bo2 bia upam

سلام. ؟؟؟؟؟ حتما

[ بدون نام ] 1388/07/02 ساعت 14:01

(مشوش)

سلااااااااااااااااام من پری دریاییم اما بضی وقتها دزد دریایی میشم

خوشبختم منم پسرکم

موافقم منو به اسم دختر اقیانوس بلینک تو رو با چی بلینکم؟اره دیگه هدف همون قلب که بدزدم ولی فعلا زدم به کادون

لبنکتون کردم!
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد