)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

ساخت آهنگ برای وبلاگ

سلام

شطورین؟ خوبین؟ متوجه شدم... نه ...... تق ... کیش .... بوف ....... نزنین بابا توضیح میدم ...... آره دیگه ماهم تیریپ اشتغال برداشتیم ..... روزهای زوج که باشگاه (البت به احترام امتحانا تعطیلش کردیم)، روزهای فرد هم که کلاس زبان ..... می مونه یه روز جمعه که اونم کار می کنم. چی کار؟ همه کار می کنیم، آب حوض می کشیم، پیره زن خفه می کنیم.....، خلاصه می گفتم زدیم تو کار طراحی بنرو از این جور کارا.... خوبه دیگه بهتر از الافیه. ........... پچ پچ پچ ..... خوب فهمیدم دیگه خودم با احترام ساکت میشم.

خوب بریم سراغ آپ جدید. موضوع رو که خوندین دیگه (( آهنگ برای وبلاگ )). خوب آهنگ های وبلاگ ها خودشون دسته های مختلفی دارن مثلا یه سریشون با کم شدن سرعت اینترنت طرف به تپه تپه می افتن یا یه سری بعد از لود، قطع اینترنتم حالیشون نمیشه و چه چه خودشون رو میزنن و با ذخیره کردن وبلاگ هم باهاش ذخیره میشن. هر کدوم اینها یه خوبی داره یه بدی. برای اولی خوبیش اینه که بازدید کننده نیاز به هیچ برنامه ای برای باز شدن آهنگ نداره(بدیشم که گفتم). اما دومی برای دومی که ما می خواهیم ساختش ( یا بهتر بگم ویرایش فایل پیش ساختش) رو آموزش بدیم بازدید کننده به برنامه ی flash player نیاز داره. اما چون این برنامه خیلی پر کاربرده اکثر وبگرد ها دارنش. پس حسنش عیبش رو می پوشونه.......... تازه یه حسن خیلی بهتر هم داره که هرکی یه بار وارد وبلاگتون بشه این آهنگ گورومپی میره تو هیستوریش و اگه دفعه دیگه بیاد تو وبلاگتون به محض باز شدن وبلاگ آهنگ پخش میشه یا اینکه به کاربر اجازه بدین از چند تا آهنگ یکی رو پلی کنه ......

خوب دیگه اگه دوست داشتین یاد بگیرین برین ادامه مطلب

 

برای ساخت آهنگ توجه به یک نکته خیلی حیاتیه اونم سرعت اینترنت لگن بچس دیگه. پس نمیشه یه آهنگ mp3 با کیفیت 128 kb رو گذاشت روی وبلاگ. البته شدنش که میشه ولی بعد از یه ساعت و نیم که طرف دیگه می خواد از وبلاگ بره تازه شروع به خوندن میکنه! من برای آهنگ کیفیت 18 kb رو خوب می دونم. خوب اینکه چطور میشه کیفیت آهنگ رو کم کرد بهتون می گم. برای اینکار شما به یک نرم افزار convertor یا تبدیل گر برای صدا نیاز دارین که به نظر من jetaudio بسیار مناسبه چون هم معروفه هم کار کردن باهاش رو زود یاد میگیرید و به درد های دیگم می خوره. البته برای ایرانی ها چون اگه جایی غیر از اینجا بود بدترین گزینه بود چون بسی گران است. (هی بگید سرعت اینترنت کمه نامردا خوب بگید دولت همه ی این نرم افزارها رو مفتی بهتون میده!!!! دی) خوب بعد از اینکه نرم افزار رو نصب کردین و اجراش کردین کلید ctrl+2 را فشار بدید تا قسمت comvert audio باز بشه. حالا فایلتون رو اینجا add کنید و در قسمت output در گوشه ی سمت چپ نرم افزار سومین گزینه یعنی mp3 رو انتخاب کنید و بعدش روی confing… همون جلوی output کلیک کنید. حالا اینجا توی قسمت bitrate اون دکمه رادیویی اولیه رو بزنید و کیفیت مورد نظرتون رو انتخاب کنید. (این کیفیت رو بسته به متد های آهنگتون و سرعت بازدید کننده هاتون انتخاب کنید) ok را بزنید و در همون پنجره ای که اد کردید گزینه ی start رو که گوشه بالا سمت راسته بزنید تا کانورت شروع بشه. می بینید که کنار همون فایلی که ادش کردین یه فایل دیگه هم درست شده که کیفیت مورد نظر شمارو داره. خوب دیگه کارمون با جت آیدیو تموم شد. شوتش کنید بره.

حالا دیگه باید برید نرم افزار macromedia flash رو نصب کنید. بعد از نصب همین فایلی رو که ضمیمه ی مقاله کردم رو دانلود کنید و توی برنامه بازش کنید. از اینجا به بعد رو یه کم بیشتر دقت کنید..... زینگگگگگگگگگگگگگگگ .... خوب دیگه هنگی ها رو ریست کنید .... هرکی هم الان تو حالت استن بای بیدار شه که بره زنگ تفریح....... بعد از یه دقیقه ....... زینگگگگگگگگ ...... خوب کلاس شروع شد راحت باشین هرکی خواب بود بره بقیه خوابش رو ببینه ........

خوب میبینید که همه چیز براتون توسط جناب عالی آماده شده و فقط شما باید آهنگ و اسم سایتتون رو جایگزین کنید که کلاس بیشتر باشه. برای این کار باید آهنگتون رو وارد برنامه کنید، برای اینکار به منوی file رفته و از پنجره ی import گزینه ی import to library رو انتخاب کنید و آدرس آهنگ رو بهش بدین. روی فریم یک کلیک کنید تا مشخصاتش بیاد. (فریم ها همون هایی هستن که اون بالای برنامه توی جدولن) روی اون مربع سفیده ی زیرش کلیک کنید ها....... تق... تق .....تق ......... بییییییییا توووووو ...... اِ اِ اِ ..... تو تاحالا کجا بودی بچه جون؟ - اهم ه ه    -نمی خواد بگی، حداقل اومدی بیرون اون کمربندتو ببند بعد بیا سر کلاس....... برو بشین... برو..........

خوب از اون پایین برنامه ( جلوی گزینه ی sound) آهنگ خودتون رو انتخاب کنید و در گزینه ی sync مربع اولی رو بذارید رو Start که اهنگ خودش اتوماتیک شروع به خوندن کنه. و مربع جلویش رو بذاردید رو loop تا آهنگ به مقدار بی نهایت تکرار بشه اگر هم نخواستید بذارید روی repeat و جلوش تعداد تکرار رو بنویسید. خوب همین کار رو باید چند جای دیگه هم انجام بدین که بهتون الان می گم........ سوال نیست رد شیم مشکلی ندارین...... –ماداریم    -بفرمائید........ –بریم دستشویی!!! ..... مشکلتم مث خودته برو اینترنتو به .... نکشیدی.

خوب حالا روی اون دکمه ی پلی که خودم عکسشو کشیدم رو پیش نمایش کلیک کنید تا انتخاب شه... اوه اوه البته قبلش از اون جعبه ابزار سمت چپتون اون فلشه که توش پره رو انتخاب کنید... آهان حالا شد حالا روی دکمه ی پلی دابل کلیک کنید. خوب می بینید که اون جعبه فریمی که بالا داشتید عوض شد. خوب الان به جای شماره ها دارید: up/over/down/hit خوب دیگه توضیح ندم اینا چین فقط شما به ترتیب همون کاری رو که قبلا انجام دادید ( از مرحله ی بعد از اضافه کردن فایل به لایبرری) رو به ترتیب رو دو مربع زیر down نیز اعمال کنید. ( روی هر کدوم جدا جدا کلیک کنید و تنظیمات رو اصلاح کنید). خوب حالا کارمون با دکمه ی پلی تموم شد. بیرون از از دکمه ی پلی دابل کلیک کنید تا ازش خارج بشم. حالا همین کارو برای دکمه استاپ هم انجام بدین فقط با این تفاوت که در قسمت که گزینه ی Start رو انتخاب می کردید باید گزینه ی stop رو بزنید تا این دکمه کار توقف آهنگ رو به عهده داشته باشه. خوب دیگه رسیدیم به آخرای کار. حالا برای اینکه نتیجه ی کارتون رو بگیرید به منوی فایل برید واز منوی export گزینه ی export movie را انتخاب کنید و برای فایلتان اسم بزارید و آن را ذخیره کنید.        سوال نبود رد شیم؟

حالا شما یه فایل داری با پسوند .swf که مثل عکس باید توی اینترنت آپلودش کنید. اما نه توی سایت هایی فورشیر که فایل رو مثل برای دانلود میزارن. باید سایتی باشه که بتونه مثل سایت های آپلود عکس فایل رو توی خودش باز کنه. من سایت http://www.uploadr.com رو بهتون پیشنهاد می کنم که عضویت می خواد نه پولیه. بدون درد سر و راحت. خوب وقتی فایلتون رو آپلود کردین آدرسش رو ذخیره کنید تا بهتون بگم چه کارش کنید........... اوه اوه ... خانم جان مادرت غش نکن الان تموم میشه........... خوب آدرس رو توی این کدی که بهتون می دم جای گزین کنید و کد رو بذارید توی وبلاگتونو حالش رو ببرید.

ته نوشت:

- فقط یادتون نره ها حجم فایلتون زیاد نباشه که دیر لود بشه.

- این مقالم نوشته خودم بود که طبق قانون کپی رایت حق نشرش با منه و هیچ کس نباید از روش بدون ارجاع به منبع کپی کنه. اگر بکنه البته نباید بکنه. ولی کرد مجازات نممممممممممیشه!

- اس ام اس هام که دوباره مشکل به هم زده من هی برام اس میاد می خوام جواب بدم نمیشه! خیلی خوبه!!! هه (هی بگید دولت بده. کجاش بده به این خوبی اس میاد ولی نمیره!!! اینقدر حال میده)

- آخ آخ ملت خیلی مواظب باشین ها من امروز نزدیک بود موتورو به فنا بدم. نه بابا تصادف نه بدتر..... پلیس..... تا سربازه رو دیدم پیچیدم تو کوچه ........ فقط 20 دقیقه تو کف این بودم که مثل این بازی مارپیچ ها رامو پیدا کنم... آخه شهر ما که نیومدین یه کوچه میری اصلانم دور نمی زنی ها ... یه دفعه می بینی دو باره توی همون خیابونی .... چی شده؟ احتمالا خوردی به زیر گذر نفهمیدی!!!!!!

- دیگه امری نیست

- یا علی تا آپ بعدی

- نه نرید صبر کنید یه اس ام اس براتون بخونم بعد برید   ((  یاد دارم در غروبی سرد@میگذشت از کوچه ما دوره گرد@ داد میزد کهنه قالی می خرم@ کاسه و ظرف سفالی می خرم@ گر نداری کوزه خالی مخرم@ اشک در چشمان بابا حلقه بست@ عاقبت آهی کشید بغضش شکست@ اول ماه است و نان در سفره نیست@ ای خدا شکرت ولی زندگیست؟@ بوی نان تازه هوشش برده بود@ اتفاقا مادرم هم روزه بود@ خوهرم بی روسری بیرون دوید@ گفت آقا سفره خالی هم می خرید؟ ))

یاد بگیرید ببینید رفقا رو 6 تا اس ام اس بود.....




دانلود فایل آهنگ


اینم کد:

      <center><divclass="down"></div></body><embed src="جای آدرس فایل شما" width="106" height="50" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></div></center>

نظرات 88 + ارسال نظر
نوشین 1388/10/22 ساعت 17:47 http://WWW.TOSS.BLOGSKY.COM

اولم سلام....خوندم اما نکردم...بعدن.میام استفاده میکنم

سلام. موفق باشین

الا 1388/10/22 ساعت 22:12


سهلام یا رضا چطوری

از اونجا که ما کلا در این موارد تعطیلیم می سیویم این را بعدا که مغزمان یاری کرد ازش مستفیز خواهیک گشت
به حول قوه الهی

فعلا عسیسم

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شما مگه در زمینه ای هم اکتیو هستین؟؟؟ (با احترام دی)

یاعلی

بابا پس حسابی فعال شدی

بهله (خجالت) چه کنیم دیگه زندگی خرج داره....

داش رضا گرفتیا مارو این کارارو ما 20 سال پیش میکردیم
انقدرم با بیننده ات چای نخورده فامیل نشو
تو اون گوشی رایگانه هم عضو شو نمیمیری
قربونت حاج رضای سرخوش

شما کارت درسته حاژی ( حیف که محیط فرهنگیه اگر نه جوابی توپی برات آماده داشتم!!!)
چشم..... در راه رسید به ان 97 ...... حاژی

salam webloget kheyli to0pe khoshhal misham be manam sar bezani rasti taze upidam
bodo bia ke montazeram nazaram yadet nare

شما لطف دارین... چشم حتما

سارا 1388/10/29 ساعت 15:48 http://sarayamani.blogfa.com

سلام پسرک

امیدوارم که روز و روزگار خوبی داشته باشی

از وبلاگت خوشم اومد

مهربون و صمیمی

می خوام با اجازت لینکت کنم

اگه خواستی خوشحال می شم من رو هم لینک کنی

سلام... ممنون به همچنین .... از سلیقه ی خوبتونه حتما !!!! ..... ممنون وبلاگ شما هم داستان های قشنگی داشتن..... منم شما رو لینک کردم ... امید وارم بازم بیاین

سانسو 1388/10/29 ساعت 16:04 http://www.sanso.blogfa.com

سلام-خوبی
وب خیلی قشنگ و مفیدی داری حتما از روش تو استفاده میکنم
موافق به تبادل لینک یا لوگو هستی؟
خبرم کن

سلام خوبم تو خوبی؟
ممنون... فکر کنم بهترین روش باشه... من که لوگو تبادل نمی کنم اما برا لینک حتما خبرت میکنم

سلام. وبلاگ متفاوتی دارید .جالبه .
اگه تمایل داشتید حاظرم تبادل لینک کنم . یا علی

سلام. ممنون... تمایل که هست شما باید افتخار بدین... شما هم وبلاگ قشنگی دارین مخصوصا توازن بین عکس ها و شعر هاتون..... لینکتون کردم

علی یارت

سلام
خوفی؟
کاربرد خوبی بود
دست طلا
بیا به ما یه سر بزن

سلای.. تو چی خوفی؟؟؟؟ مر30 عزیز.... چشم حتما

سانسو 1388/10/29 ساعت 17:43 http://www.sanso.blogfa.com

سلام.چطوری؟
مر۳۰ که بهم سر ژدی بازم بیا
منتظرماااااااااااا/

سلام.
خواهش بابا
اومدم

salam
che ajab
merci
movafagh bashi

سلام. اجب نی!!!! ممنون

آلاله 1388/10/30 ساعت 22:37

سلام آق پسر اومدی بالاخره
آهنگت دلگیرم میکنه البته خودم دلم گرفته است این روزا

سلام .... آره بابا هیچ کی هم گاوی، گوسفندی ، نه خری قربونی نکرددد!!!!
بهتر باشی

نوشین 1388/11/01 ساعت 16:29 http://WWW.TOSS.BLOGSKY.COM

سلام چطورین؟؟؟جالب بود

سلام.مر30.بای

سلام
باشه تونستم میذارم

سلام. ایشاالله می تونین

سلام
اپم
بیا به کمکت نیازدارم

سلام
حتما

elh 1388/11/05 ساعت 17:53

تا حالا کسی بت گفته....
.
.
.
.
.
؟
رضاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
این خیلی باحاله

چی بهم گفته؟ اینکه این شکلکه با حاله؟؟؟؟

سانسو 1388/11/07 ساعت 09:44 http://www.sanso.blogfa.com

سلام-مرسی-منم لینکیدمت

الاه 1388/11/09 ساعت 18:55

عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک


آره شکلکه رو گفتم دیه



بازم تولدت مبارک
ایشالا صد سال زنده باشی گلم

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه چه زود؟؟؟؟

اله 1388/11/09 ساعت 20:48

تو فقط میگی اله انقده خوشم میاد
پسش گرفتم بی ذوق
تبریکمو میگم


آهنگ وبت محشره

می گم من منحصر به فردم.......... می دونم دی

سانسو 1388/11/09 ساعت 21:49 http://sanso.blogfa.com/

سلام.من که نه ولی داداشم قایقرانه.
مرسی از انتقاداتت ولی برای خوندن و دوباره
نوشتن یه مطلب وقت زیادی لازمه
که من ندارم.
فعلا بای

سلام... حالا به هر حال هر دو تون موفق باشین

[ بدون نام ] 1388/11/10 ساعت 21:39

نمیدونستم بخدا,الان دیدمش!!!!عقده ای نیستم که.
اما فکرم نمیکنم ربطی داشته باشه!

؟؟؟ ما که چیزی نگفتیم گفتم تذکر داده باشم...... لطفا کامنت میذارید اسم وبلاگتون رو دریغ نکنین

سلام مرسی از لطفت
لینکت کردم خوشحال میشم شما هم لینک کنی

لینکیدیم

سلاممممممم

حتما سوسکم میندازیم توی یقه ی کسی

اپیم بیا

بای

سلام
موفق باشین

اله 1388/11/12 ساعت 22:28

به جون خودم غلط املایی نگیرم میمیرم داداش کوچولو

منحصر رضا جون(پشلک)

جون به جونتون کنن معلمید دیگه همش می خواین از پسرا نقطه ضعف بگیرین. می خواین ضعف های خودتون رو اینظوری پنهان کنید......

مریم 1388/11/14 ساعت 23:02 http://www.ariai.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
چطوریییییییییییییییییییییییییییییییییی
خوبییییییییییییییییییییییییییییییی
چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بیا پیش ما
چاکریم

علیک.... سرپاییم.... سلامتی و سرور..... بر روی چشم .... علی یارت
اعجبه شما تشریف آوردین؟؟؟؟

سحر 1388/11/15 ساعت 01:39 http://www.mashko0k1.blogfa.com

سلام کجا ها بودی نبودی
عجبی پسمر جون

سلام... همین نزدیکی های دور بی سرانجام خونموننننننن....دی ( چقدر شاعر شدیم ما خودمون خبر نداشتیم ها)

.....?#############?
...?###############?
..?#################?..................?###?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........................?##############?
...........................?###########?
.............................?#########?
...............................?#######?
.................................?#####?
...................................?###?
.....................................?#?
.......................................?
.......................................?
.....................................?
...................................?
.................................?
..............................?
............................?
.........................?
......................?
..................?آپــــــم
.............?
.........?
......?
....?
......?......................?...?
..........?.............?............?
..............?.....?...................?
...................?.....................?آپـــــــــم
................?......?..............?
..............?.............?....?
.............?
...........?
..........?
.........?
.........?
..........?
..............?
...................?
..........................?آپـــــــــــــم
...............................?
.................................?
.................................?
..............................?
.........................?
..................?
.............?
.....?آپــــــــــــم
...?

....

پریا 1388/11/16 ساعت 16:24 http://www.tomboy.blogfa.com


_____$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
__________________$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$****** * **************$
$$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????


سلام!
دزدی از کی؟

سلام. از شما!!!

مریم 1388/11/18 ساعت 13:05 http://www.ariai.blogfa.com

سلام پسرک
چطوری؟
نه بابا من جلوتر از امام اومدم
با هم مسابقه دادیم من اول رسیدم
چه خبر؟
بیا بازم

سلام.... بابا سرعت ... بابا فدا کار ..... سلامتی....

مریم 1388/11/18 ساعت 17:45 http://www.ariai.blogfa.com

سلااااااااام
آره بابا هرچی گفت واسا گفتم شرمنده امی باید برنده شم آخه حیثیتی بود
من دیکس پا دارم باید با هواپیما میومدم
امام هم شوخیش گرفته بود همش تو چاله فضایی ها سبقت میگرفت

بابا فضایی! دوباره رفتی فضا ببین امید حالش چطوره

پریا 1388/11/19 ساعت 21:55 http://www.tomboy.blogfa.com

سلام!
دوس دارم راز مردمو فاش کنم!
آخه این آپ اصلا ربطی به من نداره!یه جایی خوندم نوشتم!

علیک.... همه چی که دوس داشتنی نیست...... بقیش وب خودتان....

پریا 1388/11/23 ساعت 00:07 http://www.tomboy.blogfa.com/

سلام
سلام،سلامی به بلندی آسمان .
به زلال و خلوص چشم ساران
سلامی به لطافت گرمای بهاری
سلامی همچون بوی خوش آشنایی
سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دل

´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.

السلام علیکم و رحمه الله و برکته خواهرم

زهرا 1388/11/25 ساعت 14:18 http://www.zghms.blogfa.com

عجب وب مزخرفی داری!! به وبلاگ من سر بزن بفهمی وبلاگ یعنی چی؟!!!!

ممنون شما لطف داری ...... ( می خواستم یه چیزی بنویسم توی این پرانتز اما بی خیال شدم چون فکر کردم احتمالا شما فکر خواهید کرد که من از فکر این کامنت عصبانی شدم ) ..... دیدیم وبلاگتان را عالی بود! البت همانطور که گفتیم از سلیقه و زیبایی وگرنه مطالبش حتی ارزش نگاه کردن هم نداشت چه برسد به خواندن

زهرا 1388/11/25 ساعت 20:35 http://www.zghms.blogfa.com

فکر کنم خودت داده باشی!

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ نهههههههههههههههه

سلام....وبلاگتون واقعا متفاوته....من لینکیدمت می تونی ما رو با لحظه ها در گذرند بلینکی...به ما سر بزن.

ممنون

زهرا 1388/11/25 ساعت 21:48

جک و جونور خودتی!

تازه فهمیدی؟؟؟

منم نمیدونم

همون بهتر که نمی دونیم

سلام.....چرا نظرم نمی ذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما تبادل لینک می کنید؟وبلاگتون واقعا متفاوته...
حق با شماست...به منم سر بزنید...

سلام.. ببخشید دیر به دیر میام سر میزینم به وبم به خاطر اونه.... شرمنده بازم....

مرسی....حتما بازم سر می زنم.مطالبت جالبه...بازم مرسی که منو لینک کردی

خواهش...لطف دارین

زهرا 1388/11/26 ساعت 21:02 http://www.zghms.blogfa.com

ما نیز غریبه نیستیم!

زهرا 1388/11/26 ساعت 21:03 http://www.zghms.blogfa.com

بی سواد خودتی رضاخان!!!

سارا 1388/11/30 ساعت 12:59 http://sarayamani.blogfa.com

سلام دوست عزیز

حالت چطوره؟خوفی؟

کارات عالیه

موفق باشی

سلام. 3 پا 3 ......... نظر لطفتون شما ..... همچنین

سلامممم ....
خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من آپ کردم ....
منتظرتم

سلام....همون طور که گفتید یه متن از خودم گذاشتم اما ...اگه خوب نبود شرمنده...حتما بیاین و نظر بدید...خوشحال میشم.....مرسی

سلام... نه اتفاقا خوندم خیلی خوب بود .... آقا چرا میاید متن کپی می زنید وقتی می تونید خودتون به این خوبی بنویسین؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا 1388/12/02 ساعت 12:56 http://www.zghms.blogfa.com

آپمممممممممممممم!!!!!
بدوبیا!

دوباره جککککک و جونورن؟؟؟ بابا بی خیال

لازم نیست هکم کنی خودم هک شدم!البته حک که نشودم رمزم رو عوض کردم بعد یادم رفت!الان دپرسم!!!به خاطر همین یه دونه جدیدش رو ساختم!البته هنوز کامل نیست فقط قالبش رو درست کردم و یک سری کارهای پیش پا افتاده اینهم آدرسش:
www.zgh-leejunki.blogfa.com
لطفا تو لینکهات درستش کن بعد بخبرونم!!!
دارم می میرم از نا راحتی...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نمی دونم دیگه نهایت شادی چیه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

[ بدون نام ] 1388/12/04 ساعت 21:23




میشناسی؟

باید بشناسم؟؟؟
شهید مفقود الاثری شاید؟

بد جنس!خیلی نامردی!!!
اتفاقا اصلا ناراحت نشدم!!!!حرفم رو پس می گیرم!!!بدو دیگه تو لینکهات درستش کن !!!
آپم هستم تازه!!!

خیلی neynom هستی!!!تو کفش بمون یعنی چی!

خودم میدونم...دی
دقیقا معلومه..... چشم امر دیگه ای باشه در خدمتیم ها؟؟؟....خدایا شفا....توکه هرچی خواستی به ما گفتی اینم روش....

ممنون که اومدی!راستی فکر نمی کنی مدت زیادی هست که |آپ نکردی؟

خواهش...کی حوصله آپ نوشتن داره؟؟

سلام......شما هم کم پیدایی ها؟؟؟؟؟؟
خوشحال می شم سر بزنی.
راستی نظر یادت نره!
حق با شماست کی حوصله داره وبلاگ نویسی کنه؟؟؟؟؟این همه کار مهمتر!منم فقط متن هایی رو که به نظرم قشنگه و شاید همه خوششون بیاد میذارم.
یه سوال : برای گروهت کسی رو پیدا کردی؟
فعلا بای

سلام....چه کنیم دیگه مشغلس دیگه..... حتما ..... آی منه کله گنده آی منه کله گنده...دی.....هرطور میلتونه......نچ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد