)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

فایل هایتان را مخفی کنید

 یه برنامه ی توپ واستون گذاشتم ولی یه کوچولو بدآموزی داره!!

        نرم افزار جاوا مخفی کردن فایل های موبایل به نام Bermin Moby Exploreoats برای گوشی های sony ericsson و  nokiaو... طراحی شده. این  نرم افزار موبایل  بسیار کار امد برای مخفی کردن فایل های گوشی های موبایل  است این نرم افزار با فرمت جاوا  می باشد و بر روی تمامی گوشی   قابل نصب و پشتیبانی می باشد!!                                                                                                            (برای پیدا کردن  زحمت کشیدم تا با فرمت جاوا پیداکردم دانلود کنید،نظر یادتون نره!!)


  حجم:126 Kb

   فرمت:Java

  پسوند:Jar

  پسورد:www.mgk72.blogsky.com



برای دانلود روی آیکون بالا کلیک کنید!!

نظرات 40 + ارسال نظر

با اینکه از آموزشی خوشم نمیاد ولی دمممممممممممت گرم
به کارم اومد
پیش ما بیا

یعنی چی به کارم اومد؟؟؟؟؟؟؟ این نرم افزار دکوری بود نه برای استفاده!!!!!!!!!!!!!

ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
من در عالم هپروت استفاده کردم حال داد
الان که گرفتی دیگه نه؟ddddddddddddddddd:
راسی اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول

باشه بابا چه خبره! شما اول اینم جایزه نوبل! (جایزش همون برنامس)

مریم 1388/06/16 ساعت 22:35 http://www.ariai.blogfa.com

سوووووووووووووووووووووووووووم
تو دوم شدی
بد نیستااااااااا
سرعتتو دفه بعد بیشتر کن

برنز!
عیب نداره بهتر از آخری بود!!!

نه فقط یه کم توی خط استارت صعیف عمل کردم

سحر 1388/06/17 ساعت 01:45 http://www.mashko0k1.blogfa.com

salam chera to o pesarak dge pisham nemiayn delam vasaton tangide
man upammmmmmmmmmmm
bo222222222222222222222222222
montazeram nayay narahan mishama

چشم حتما سر میزنیم. ببخشید دیگه خونه و بچه و زندگی و .... خلاصه شرمنده!

سحر 1388/06/17 ساعت 02:32 http://www.mashko0k1.blogfa.com

migama chera behem nemiomad rasy mage to
16salet ni zano bache chie
sorkho sefid sho alan

حسین 1388/06/17 ساعت 09:44 http://rooye-khat.blogsky.com

مرسی دمت گرم منتظرش بودم

خواهش می کنم! (just for you!)

سلام . خوبی ؟ خسته نباشید .مرسی که گاهی سری بما میزنی . چشم اگه وقت بود رومیهن بلاگ هم باز میکنم دلم میخواست مشترک باشه

سلام. ممنون. شما چطورین؟ تشکر. خواهش می کنم عزیز..
باشه مشکل نداره! شما درست کن و مدیریتش کن ما هم یه قلمی میزینیم! قربانت پسرک

سلام . روی این وبلاگ هم براتون لینک کردم

دست درد نکنه عزیز قبلا خبرمون کرده بودید!

نازی 1388/06/17 ساعت 14:17 http://nazmarjan.blogfa.com

سلام خوبی؟ هیچی برای مخفی کردن ندارم. دلم برای خودم سوخت.

مر30 . از دست این جوونا دیگه!!!
ولی نه در کل برنامه ی به درد بخوریه! میشه فایل های خصوصی رو قفل کرد تا آدم های فضول بهشون دست نزنن!


توجه داشته باشید ها: هیچ قفلی بدون کلید نیست!!!

سلام محمد جون چه خبر

من این برنامه رو داشتم جیگر ولی دارم بقیه وب رو میبینم و بر نامه دانلود میکنم

وقتی هم اپ میکنی یه خبری بده

وای وای وای!!!
لطب داری عزیز
چشم نیازی به خشونت نیست

سلام محمد عزیز.صبح به خیر . من رومین بلاگ که فرمودی بازکردم ولی چیزی نداره .نمیدونم کدوم قسمت میشه لینکها مثل آمار .تقویم .ساعت وغیره به آن اضاف کرد اگه میشه راهنمائی کن

سلام عزیز
پسرک:
خوب شما باید برین به قسمت تنظیمات بعد رو تنظیمات وبلاگ کلیک کنید اونجا یه کادر هست که نوشته کدهای جاوا اسکریپ! موفق باشید!

بلاگ اسکای رو ندیدی که اون رو هم نداره!!!‌ باید بگردی و خودت یه جا توی قالب براش پیدا کنی!!!!!

نوشین 1388/06/18 ساعت 14:45 http://www.toss.blogsky.com

سلام منم دانلود کردم آپیدم بیا

باشه
اومدم

محمد جواد 1388/06/18 ساعت 15:56

سلام
نا مرد نیستم کار داشتم
دیگه خیلی دیر بهت گفتم
من و حسن از پیشت نرفتیم
من به استادم(پسرک) وفا دارم
می خواستم ازت دعوت کنم بیای تو ویلاگ ما
خوشحال می شم
ولی اگر هم قبول نکنی از تو وبلاگت بیرون نمی رم
بازم می نویسم
ولی یکم سرم شولوغه برات تبلیغ می کنم
فعلا

سلام نامرد :دی
شرمنده می کنی (خجالت)
نه ما همین جارو بگردونیم هنر کردیم!
آره خودم می ندازمتون بیرون :دی
دست درد نکنه نیازی نیست! حالا که خودت می خوای باشه! :دی
یا علی

پ.ن: :دی مخفف همون شکلک خنده هست!

زینب 1388/06/18 ساعت 22:19

ناله کن اى دل به عزاى على
گریه کن اى دیده براى على
کعبه ز کف داده چو مولود خویش
گشته سیه پوش عزاى على
ماه دگر در دل شب نشنود
صوت مناجات و دعاى على
واى امیر دو سرا کشته شد
خانه غم گشته،سراى على

مر۳۰! ممنون! حالا شد یه چیزی

مهناز 1388/06/19 ساعت 02:44 http://9842,blogfa,com

سلام ممنون از نظرت
وبلاگ خوبی داری

سلام
ممنون نظر لطفتونه

شادی 1388/06/19 ساعت 04:03 http://firebrand.blogfa.com

سلام
آدرسم گذاشتم داداش

سلام
ممنون زحمت کشیدین

بیا جوابت را تو وب خودم دادم دادشی پسر خوف

خوب همین جا میذاشتی!!! کی میاد این همه راه رو؟؟؟
چشم اومدم

مهردخت 1388/06/19 ساعت 16:20

سلامچرا خبر نمیدی آپ کردی
میخوام یه بیت شعر برات بزارم تا باهات آشتی کنم

هر گاه برگ های پاییز را زیر پایت له مکنی
بدان آن ها یک روزی به تو نفس هدیه می دادند


خوشت اومد
خب دیگه فعلا

سلام! من آپ نکردم که
نگه قهر بودی تاحالا؟؟؟
از دست شما ها خودتون با آدم قهر می کنید بی خبر خودتونم آشتی می کنین!!!

شعر خیلی قشنگی بود ولی اگه کامل میزاشتی بهتر تر بود

عزیزم ببخشید چون من این مطلبتو ندیده بودم
و فکر کردم باهام قهر کردی
عزیزم ببخشید این شعر همین قدره
بازم عذر میخوام

خواهش می کنم! شما باشید نخونده کامنت نذارین!!!
نه بابا ما با کسی دعوا مرافع نداریم!

همینم قشنگه

کریم 1388/06/19 ساعت 19:54 http://sarv-kl.blogfa.com/

سلام گل : زیر کدوم کامنت بابا من این چیزا حالیم نیست درست شیر فهم کن مرسی

چشم میام برات توضیح می دم حاجی

سلام دوست من
بدو بیا آپم با عکسای داغ بوسه
نظر یادت نره هاااااااااااااااااااا
منتظرم

^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^

شادی 1388/06/20 ساعت 10:42 http://firebrand.blogfa.com

آدم وقتی بخواد ۱۰۰۰ تا کارو با هم بکنه همین میشه داداش!
آدرسو اشتباهی گذاشتم...
اون سایتی که گذاشتم سایتیه که بازی می کنم اونجا
دیگه درستش کردم
به جون خودم داداش
حالا میتونی بیای

پسرک 1388/06/20 ساعت 18:34

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
که به ما سوا فکندی همه سایه ی هما را

دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین
به علی شناختم به خدا قســم خـــدا را

به خدا که در دو عالــم اثر از فنــا نماند
چو علی گرفته باشد سر چشمه ی بقا را

مگر ای سحاب رحمت تو بیاری ارنه دوزخ
به شرار قهر سوزد همه جان ما سوا را

برو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن
که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

بجز از علی که گوید به پسر که قاتل من
چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا

بجز از علی که آرد پسری ابواعجائب
که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد ز میان پاکبازان
چو علی که میتواند بسر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت
متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را

بدو چشم خون فشانم هله ای نسیم رحمت
که ز کوی او غباری به من آر توتیا را

به امید آن که شاید برسد به خاک پایت
چه پیام ها سپردم همه سوز دل صبا را

چو تویی قضای گردان به دعای مستمندان
که ز جان ما بگردان ره آفت قضا را

چه زنم چونای هر دم ز نوای شوق او دم
که لسان غیب خوشتر بنوازد این نوا را

همه شب در این امیدم که نسیم صبحگاهی
به پیام آشنائی بنوازد و آشنا را

ز نوای مرغ یا حق بشنو که در دل شب
غم دل به دوست گفتن چه خوشست شهریارا


التماس دعا پسرک

در این مورد اگه منبع رو هم ذکر نکردین مهم نیست! (شعرم کپی نزدم)

آخه من این آپت رو ندیده بودم
راستی عزیزم من آپ کردم بدو بیا که منتظرتم

با نظرت منو خوشحال کن

قبل اینکه خبر بدی من اومده بودم دیده بودم! (برای اطمینان می تونی به ساعت ارسال کامنت ها توجه کنی!

چه قدر تو سرعت عمل داری

قربان این rss برم من!

عزیزم من هم آپت رو اول از اینکه بگی دیدم

ممنون! تشکر!

سلام به دوست عزیزم
بدو بیا که آپ کردم با عکسای بوسه هیجانییییییییییی
مثل همیشه خوش قولم
بیا نظر یادت نره
منتظرماااااااااااا

اااااااااااااااوووووووووووووممممممممممممممدددددددددددددددممممممم
بگیر مممممممممممننننننننننننوووووووووووو

شیما 1388/06/21 ساعت 13:03 http://sedayesukut.blogfa

منتظر نظراتت هستم زودی بیا

اومدم
نظر هم روی چشم امر دیگه؟!!

عسل 1388/06/21 ساعت 17:54 http://khanomgool.blogfa.com

سلام خوبی
تو که این همه از ویندوز و برنامه اش می نویسی چرا سیستم من نصب ویندوز و قبول نمیکنه
به شدت سرعتش اومده پایین وارد برنامه پارتیشن نمیشه قسمت اول ویندوز و کپی میکنه دوباره بر میگرده سر جای قبلش
این پیغامو میده
زیاده ولی خط اولش اینه
setup did not find any hard disk drives installed inyour computer

توی وبلاگ خودتون براتون می گم!

عسل 1388/06/21 ساعت 18:48 http://khanomgool.blogfa.com

خوب مشکل من اینه که اصلا وارد صفحه بوت نمیشه
نه پارتیشن نه بوت
هیچ کدوم باز نمیشن که بخوام تنظیمات اونجا رو چک کنم

دوباره اومدم!!!

سلام دوست من
من هر روز آپم
الانم آپم بیا پیشم
نظر یادت نره

باشه می زنم سر!!!

سحر 1388/06/22 ساعت 05:49 http://www.mashko0k1.blogfa.com

چرا به من نمیاد خوب شعر بگم؟

یه خبر داغ دارم
.
.
.
.
.
.
.
چی اینجا؟
.
.
.
نه بیا تو وبم منتظرم

نمی دونم!


باشه اومدم

نوشین 1388/06/22 ساعت 19:41 http://www.toss.blogsky.com

سلام چرا نمیشه واسه این شعری که گذاشتی نذر داد ...واقعا شهریار بهتر از همه تونسته علی رو وصف کنه.....

سلام. مخصوصا بستم! نظر داشتید توی همین پست بذارید

سلام وبلاگت خیلی فرق کرده و بهتر شده بهت تبریک میگم .
راستی این تبلیغاتی که گفتی رو چه جوری تو وبلاگم اضافه کنم؟
مرسی

سلام. ممنون نظر لطف شما و دوستانه. روی بنر بالای وبلاگ کلیک کنید تا وارد سایت میزبان شوید. دیگه اونجا خودش یه راهنمای جامع داره!

سلاممممممممممممممممممم
آخه چرا عزیزم این پست با اون پست چه فرقی داره
راستی همین جوری اومدم حال و احوال پرسی کنم حالا حالتون خوبه خوشین سلامتین
خب دیگه باید برم
آها تا یادم نرفته می خوام یه چیزی بگم :
من میخوام شبها تو وبم چت روم واکنم ....
منظورم و که متوجه شد......
مثلا ساعت ۱۱ تو وبم با بچه ها چت میکنیم
خوبه .....
منتظر جوابتم .....
بای

سلام
من اون کامنت رو قبل از اینکه بیاید زده بودم. مر۳۰ شما خوبین؟
به سلامت
کار خوبی می کنی یه عده رو از بی کاری نجات می دی!

راستی بچه ها اون موقع باید توی رخت خوابشون باشن! نه توی چت سایت جناب عالی!!!!!!

یا علی

سلام تو بالاخره جواب منو ندادی اصلا تو کجایییییییی

ببخشید چند روزی نبودم

آقا رضای گل بیا وبم منتظرتم

چشم حتما سر میزنم!! ممنون از لطفتون(کامنت هارو می گم)

[خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده]
[خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده]
[خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده][خنده]
سلام دوستان
خوبید؟؟؟
من خلاصه اومدم
1 مطلب گذاشتم که خواهشا زیر 18 ساله ها نبینند که بد آموزی داره
منتظرتون هستم
بای

آقا آخه چرا اینقدر کپی می کنید!!! کامنت هم کپی؟؟؟؟
باشه پس منم سر نمی زنم دیگه! ایشاالله بالای ۱۸ ساله ها سر می زنند

الهه 1388/06/25 ساعت 23:50

چقد اینجا تبلیغات هست اه اه رضا میدونم زیر سر توـ

قشنگه؟؟؟!!! نه زیر سر من هیچ چیز نیست!

دختری از ممکو 1388/06/26 ساعت 07:30

سلام

مرسی از حضورتون

تعبیر قشنگی بود

خواهش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد