)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

جواب بدید!

سولات کنکور انتخابات ویژه ی داوطلبان اصلاحات منتشر شد!


1) منظور آقای چیز از این جمله چه بوده است؟

« من به قانون عمل می کنم حتی اگر مخالف نظرم باشد!»
- خود قانون هم دریایی از معانی است، ظاهر بین و ریا کار نباشید.
- منظور واضح است،متاسفانه شما هم به نهضت دروغگویان پیوسته اید.
- چه سر به کلاه چه کلاه به سر!
- بنده سال ها بود از رسانه محروم بودم،به من حق بدهید،هیجانی شده بودم!


2) کدام یک از اقدامات زیر راهکار قانونی شکایت به نتایج انتخابات است؟
- هر کاری آقای چیز  انجام دهد عین قانون است.
- هر قانونی که موسوی همان چیز بگویم باید اجرا شود.
- این ها را به قانون شکن ها بگویید نه سبزّه‌ها.
- چیز و دوستانش خودشان قانون نویسند.


3) کدام یک از موارد زیر صحیح است؟
- اعلام خبر پیروزی ،قبل از شمارش آرا حق هر نامزدی است که می خواهد در هر صورت برنده باشد.
تقصیر ناظران است که به جای - نظارت بر صندوق ،به ایشان دل می داده اند و قلوه می ستانده اند.
- منظور از جشن پیروزی همان جشن شب مادر بوده است
- میزان رای ملت است.


4) کدام یک از عبارات زیر کلمه ی ملت را بهتر توضیح می دهد؟
- مردم شریف ولنجک وسعادت آباد
- ساکنین متشخص نیوزلند واسترالیا
- هر کس زبان بلند تری دارد
- چرا می خواهید یک اقلیت 24 ملیونی را بر یک اکثریت 13 ملیونی تهییج کنید؟


5) عمده ترین تخلف در شمارش آرا را چه می دانید؟
- وارد نمودن اتهامات بی پایه و اساس به آقای حاج آقا
- گذاشتن پا روی ارزش ها (دم حضرات)
- اختصاص 20 دقیقه به جای سه ساعت به نامزد منتخب.
- راه ن



دزدیده شده از تلنگر