)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

با موبایلتان چت کنید

 

      این یک yahoo messanger برای موبایل ولی  با نام yamee می باشد!!! خودم هم از این مسنجر استفاده کردم و خیلی راضی  بودم !  باورتون بشهاز امکانات این مسنجر، پالس(هزینه)خیلی خیلی کمه و از شارژ شما زیاد کم نمی کنه(مثلاً در ۳۰ دقیقه حدود ۷ تومان) این مسنجر با فرمت جاوا می باشد و در صورتی روی گوشی  شما عمل  می کند که  گوشی  شما GPRS  داشته باشد  مثلا کسانی  که irancell دارند و  کسانی که  در محل  زندگی خود دارای سیستم Wi Fi (وایرلس)هستند! می توانند از این نرم افزار بهره ببرند(نظر یادتون نره)     

 روش:ابتدا به روی لینک ادامهyamee کلیک می کنید و در قسمت selecy drive مدل گوشی خود را انتخاب می کنید و فایل JAR آن را دانلود کنید و لذت ببرید !!!

  

ادامه yamee

{در آپ بعدی یک مرورگر اینترنت برای موبایل که قابلیت قولتر ش ک ن  دارد ، براتون میارم!!}

پس منتظر باشید تا ....!

نظرات 10 + ارسال نظر
الهه 1388/05/28 ساعت 23:39

بابا شرمنده کردید راضی نبودیم به زحمت

(رضا بدون خداحافظی؟

چی بگم بت؟)

خواهش میشه! اون کاری که کردم وظیفه بود جبران نظراتت بود

بگو خدا حافظ!

الهه 1388/05/28 ساعت 23:46

الان دیدمش خیلی نایس س س س س س س س س

مر۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

الهه 1388/05/29 ساعت 03:19

بازم من خیلی برنامه جالبیه حیف من فعلا نمیتونم ازش استفاده کنم

عیبی نداره!

این برای ما دایل آپ هاست نه ای دی اس ال ها!

خودم راضیم ..اگه خواستید دانلود کنید
پاسخ به خودم: خواهش میشه

زینب 1388/05/30 ساعت 02:52 http://zeynab73.blogsky.com

سلام
منم میام ان شاالله دوباره متناتونو میخونم

سلام.

هندت درد نکنه!


راضی به زحمت نبودیم!

زینب 1388/05/30 ساعت 03:00

هم ردیف چیه؟

یعنی آدم مثل خودت!

زینب 1388/05/30 ساعت 03:04

فکر خوبیه
بیخوابی برای خواب نمودن سحری

برای فرار از گرسنگی!

امین 1388/05/30 ساعت 13:06 http://koorizmit.blogfa.com

سلام دوست من

ممنون که سر زدین

راستش رنک یک یه امتیازی هستش که گوگل به دارنگان سایت ها می ده، هر چقدر زحمت بکشین رنکتون می ره بالا مثلا رنک خود گوگل 10 هستش
هر چه رنک بالاتر باشه در جست و جو های گوگل در صفحه اول قرار می گیرین

الهه 1388/05/30 ساعت 14:21 http://taitan.blogfa.com

سلام خوبید 16 ساله ها؟

من اپیدم

دوس داشتید بیاید


بای بای بای

سلام خوبیم ما ۱۶ ساله ها

اااوومممممدددمممممم

S@MIRA 1388/06/03 ساعت 00:33 http://OVISA.BLOGFA.COM

man shomaro linkidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
montazere linke shomam
RASTI AZ IN BARNAME NASBE YAHOO TO GOOSHI KHEILY KHOSHAM OMAD

EY VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

سلام

خواهش میکنم! خدایی خودم هم حال کردم!

محمد جواد دیگه!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد