)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

)(((;) ماهی گیر کویر (;)))(

آموزش.داستان.طنز.دست نوشته

بالا بردن سرعت لود ویندوز

سلام به همه ی دوستای گلم 

بهتون قول داده بودم که system configuration utility رو که توی اون پست ویروس در بارش حرف زده بودم رو براتون کامل توضیح بدم. خوب اول یه مقدمه ی کوتاه: 

حتما شما هم از نرم افزارهایی مثل yahoo messenger یا nero استفاده کرده اید. خوب این نرم افزارها علی رقم کارایی منحصر به فردشون یه اشکال هم دارن اونم اینکه موقع بالا آمادن ویندوز خود را راه اندازی می کنند که اگر شما چندین مدل از این نرم افزارها را داشته باشید حتما با مشکل دیر ران شدن ویندوز و زیاد شدن برنامه های داخل رم (یا همون آیکون های کنار ساعت ویندوز در نوار وظیفه)  مواجه شدید! خوب به وسیله ی کانفی گریشن (فارسی نوشتم که راحت تر بخونید!!!) می تونید این ران شدن های خلاف میل رو غیر فعال کنید! راستی تا یادم نرفته بگم این یکی از کارهای این قمسته (کانفی گریشن) کارهای بیشتری هم از جمله کنترل برنامه های در حال اجرا (که از دید شما مخفی هستند) رو هم انجام میده! 

خوب بریم سراغ آموزش که بسیار ساده و کوتاه تر از مقدمه است!!! برای باز کردن کانفی گریشن شما باید عبارت msconfig رو در قسمت run بنویسید تا پنجره ای به شکل زیر براتون باز بشه. (دیگه نمی خواد که بگم run توی start ه نه؟) . وقتی پنجره باز شد به تب startup برید و برنامه هایی رو که موقع لود شدن ویندوز بهشون نیاز نداری از حالت انتخاب خارج کنید، و بعد از آن کلید ok را بزنید. بعد از فشردن ok سوالی مبنی بر restart کامپوتر از شما پرسیده می شود که جوابش به عهده ی خودتونه! بعد از اولین راه اندازی (یا restart) یک پیام به شما نشان داده می شود که می گوید تغییرات انجام شد! برای اینکه این پیام را دیگه مشاهده نکنید اون تیک don’t show….. را بزنید تا شرش کم شه!   

کانفی گریشن(برای بزرگتر شدن عکس روی آن کلیک کنید)

............................................................................................................

دیدید چقدر راحت بود! فقط به این چندتا نکته حتما توجه داشته باشید:

1.        ۱.غیر فعال کردن هیچ برنامه ای به آن برنامه صدمه نمی زند.

2.       ۲. توجه داشته باشید که اگر از برنامه ی firewall یا antivirus (آنتی ویروس و فایروال) استفاده می کنید هرگز آنها را غیر فعال نکنید.

3.        ۳.خوب جلوی قسمت startup item قسمتی به نام command وجود داردکه آدرس اجرای برنامه ها در آن وجود دارد، به هیچ عنوان برنامه هایی که در پوشه ی windows قرار دارند یا برنامه هایی که فاقد آدرس هستند را غیر فعال نکنید تا در اجرای ویندوز خللی ایجاد نشود.

4.       ۴. اگر از احتمالا خللی در اجرای یک برنامه دید می توانید به راحتی آن را برگردانید 

.......................................................................................................................

پ.ن1: سعی کردم آموزش کامل باشد و به درد همه بخوره اما اگه جای گنگی داشت بگید تا رفع کنم.

پ.ن2: ببخشید اگه وقت دوستان حرفه ای رو با توضیحات واضحات گرفتیم!

پ.ن3: با تشکر از آقای سخندان دبیر مطالعاتم که از دبیرهای خوب کامپیوتر هم هستند که این ترفند بسیار کاربردی رو  به ما آموزش دادن.

نظرات 35 + ارسال نظر
مریم 1388/06/13 ساعت 03:55 http://www.ariai.blogfa.com

اوللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

ا ا ا ا ا ا ا
من فکر می کردم فقط الان خودم بیدارم!!!!!!!

نازی 1388/06/13 ساعت 11:15 http://nazmarjan.blogfa.com

سلام مرسی که سر میزنی. مطالبت خیلی آموزنده است یه چیزی یاد میگیریم.

سلام
خوهش می کنم. خواهش می کنم نظر لطفتونه

خواهش میشه...خواهش میشه...خواهش میشه...
فقط دیگه آموزشی نذارید

آخه چلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سحر 1388/06/13 ساعت 11:31 http://www.mashko0k1.blogfa.com

salam mr30 k omadi
rangesho avaz kardam bia
pish ma bia

سلام
خواهش می کنم
کار خوبی کردین چون توی اون خوندنشون تقریبا غیر ممکن بود!
حتما

عسل 1388/06/13 ساعت 11:43 http://khanomgool.blogfa.com

سلام چی کارداری من کلیک کردم هیچ اتفاقی نیفتاد بهم بگو منتظرم در ضمن من اخر پیشرفتم

سلام
در باره ی چی دارین حرف میزنین اصلا؟‌ آهان گرفتم لگو رو می گین!

خوب همینکه الان اومدی اینجا داری کامنت می زاری یعنی معتادی! معتاد مرام!!!
باشه قبول کردیم

سلام اقا رضا خوبی مر۳۰ سر زدی پستات مثله همیشه باحالن
راجع به ثبته نام هم بگم که خب چی میشه یه نونی به خودت میرسه یه نونی به ما
بازم بیا فعلا داداش

سلام
رضا جان

آره دیگه خوب میشه ولی نون شما انگار یکمی سنگین تر میشه ها!!!!!!!

سلام عزیزم ..........
ما توی مدرسه ی تیزهوشان اول راهنمایی فیزیک شیمی و زیست داریم .................................
پس تعجب نکن !!!!!!!!!!!!!

سلام
جوابش رو توی وبلاگ خودتون میزارم اینظور بهتر تره

beth 1388/06/13 ساعت 23:06 http://treasurebox.blogfa.com

دیدی اومدم سر زدم

تشکر لطف کردین

الهه 1388/06/13 ساعت 23:59 http://taitan.blogfa.com

سلام من اومدم بیاین

رضا جرات داری بشکون

سلام.... خوش اومدی

جراتش رو که دارم اما ........ ولش

خوب ما توی تابستون هم کلاس داریم

تسلیم شدیم ما! شما فیلسوف!

زینب 1388/06/14 ساعت 01:43

سلام
خواهش میکنم
تشکر

زینب 1388/06/14 ساعت 04:00

نه فرت نشدش

ببین ۲ هفته دیگه مدرسه ها باز میشه
بذار آخرین خوشی هامون هم بکنیم
آموزشی میذارید یاد دبیر ریاضیم می افتم
غیر آمزشی آپ کردی خبرم کن

دبیر ریاضی چه عیبی داره؟ به این خوش تیپی!

S@MIRA 1388/06/14 ساعت 13:58 http://OVISA.BLOGFA.COM

SALAM
MATLABE JALEBI BOD
MOVAFFAGH BASHIN
YA HAQ

سلام
مطالبم جدیدن چون همه رو خودم می نویسم!

یا علی

سونیا 1388/06/14 ساعت 18:16

چییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطمنی که اشتباه نمیکنی؟
به نظرت دبیر ریاضیات خوش تیپه؟
نیستی سر کلاس هامون به خندی!!!!!!
آخییییییییییییی دلم براش تنگ شد.ddddddddddd
(اولین و آخرین دروغ زندگیم)

لئوناردو داوینچی!
آره دبیر ریاضی!!
صد در صد! ۱۰۰٪
به معلم ریاضی تون؟؟؟؟ خوبه دیگه شادتون می کنه!
دروغ؟؟؟؟؟ با زبون روزه؟؟؟؟
اولین؟؟؟؟ آخرین؟؟؟؟
معلم ما که خوش تیپ بود! شایدم چون من از همون بچه گیم از املا بدم میومد از ریاضی خوشم میومد!(روزه گی دیگه! گرسنگی فشار میاره به مغزم)

ولی جدی من از همون ابتدایی عاشق ریاضی بودم چون مجبور نبودم مثل تاریخ که همیشه ازش متنفر بودم برای امتحان حفظش کنم! از همین تریبونم استفاده می کنم و دست همه ی دبیر های ریاضیم رو می بوسم! (بی احترامی به تاریخ نباشه ها من از امتحان تاریخ بدم میومد نه از خودش!)

نوشین 1388/06/14 ساعت 23:16 http://www.toss.blogsky.com

سلام پسرک چطوری ؟؟؟؟؟؟؟مرسی از اینکه سریدی....

سلام ممنون از احوال پرسی های شما! خواهش می کنم

من آپیدم
پیش ما بیا
اینقدر هم (پاچه خواری دبیرهاتو نکن)
جوابتو توی وبم دادم
بابای

به سلامتی!
من پاچه خواری نمی کنم!!! پاچه خواری و جلوی طرف میگن نه جایی که خودش نباشه یا ازش خبر نداشته باشه! وظیفست!

مهدی 1388/06/15 ساعت 01:25 http://www.0511mashhad.sub.ir

با سلام به دوست عزیزم
از اینکه به وبلاگ من سری زدی متشکرم

بازم بیا از کامنتهای باحالت خوشم میاد

دانلود کنید مارو راضی کنید

سلام
بد نبود شما هم درباره ی آپ کامنت می ذاشتی

چشم حتما

سنااااااااااام ناراحت شدی ببشخین دوست من ماج ماچ
www.istgahecheshmat.blogsky.comالبته در دست تعمیر به این ادرس دخمل زشتم هم یه سری بیا

سلام
نه نشدم قاطی کردم که شما چندتا وبلاگ داری؟؟؟!!!!
باشه حتما

سونیا 1388/06/15 ساعت 16:11


سلام
1-جواب نظرتو دادم (حالا این دفعه متفاوت نباشو بخون)
2-عکست باز نشد ببینم.چرا؟
3-اینقدر حرف معلم هارو نزن یه دفعه دیدی حلال زاده بودند پیدا شون شد...:"دی

سلام
باشه حالا این دفعه
عیبی نداره بعدا دوباره امتحان کن
چه بهتر!!!!!!!!!!

S&A 1388/06/15 ساعت 21:55 http://www.goonagoooon.blogsky.com

خیلییییییییییییییییییییی دبیر دوستی
این دبیر دوستی برای آیندت بده ذذ:دی
پاشو بیا وبلاگم نظرتو بگو
نمیدونم چی رفت تو چشمم

آره دیگه چه کنیم که حق شناسیم
باشه

fzpra 1388/06/16 ساعت 02:40 http://fzpra.blogfa.com

همیشه تو کمترین زمان منتظر سفارشت از وبلاگ من باش

واست آلبمی رو که خواسته بودی رو گذاشتم بیا دانلودش کن.

سونیا 1388/06/16 ساعت 16:24

من آآآآآآآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپدممممممممممممممم

چه جالب منم هستم!!!!!!!!!!!!!!!

سلام . خوبین ؟ دستتون درد نکنه .روی این وبلاگ هم لینک کردم

سلام عزیز. ممنون. خواهش می کنم! ماشاالله شما چقدر وبلاگ داری! دست شما درد نکنه

هر پستی که تاریخش جدیدتر باشه اول تره! اگه تاریخ پستتو بذاری آخرین تاریخی که توی قسمت ویرایش تاریخ هست مثلن ۱/۱/۸۹ ساعتشم ۰ کنی اونوقت تا این روز پستت اون بالای بالا می مونه!

ممنون! ولی حیف بلاگ اسکای از این امکانات نداره!!! ایشاالله وقتی رفتم توی میهن بلاگ ازش استفاده می کنم

[ بدون نام ] 1388/06/18 ساعت 20:51

چند روزه خیلی کل کل میکنی ها d
منم اعصاب ندارم یهو دیدی ...هیچی بد میبینیd
شوخی کردم بابا اینقده شیطونی بکن تا حالت جا بیاد
منم هوس کردم شیطونی کنم سربه سر یکی بذارم همچنین شدید مشتاقم حال جنابعالی رو داخل قوطی کنم
بکنم؟
راسی بیست و ششممممممممممممممممممممممممممممممممم

اوه اوه اوه
منو نخور!
من کی کل کل کردم! با کی! شما کی باشی؟ من کی باشم؟

حال ما همینطوری اندر قوطی هست! (چقدر شاعر بودم خبر نداشتم!دی:)
همه میگیرن شما هم روش
خسته نباشی برادر/خواهر

[ بدون نام ] 1388/06/18 ساعت 21:35

ببین اعصاب نذاشتی اسمم یادم رفت بگم منم شناختی منم دیگه؟بابامن؟ای آی کیو!!!
کی من تو رو بخورم؟
با من مهربون باااااااااااااااااااش
.



.





.



.




.




.





.





.



.










.










.








.
راستی منم سونیا
جوابتو بیا بخون
داداااااااااااااش

مگه شما اعصاب هم داشتی؟!؟
جانم؟؟؟؟؟؟
باشه فقط ایندفعه!
.
.
.
خودم می دونستم از طرز تایپت معلوم بود می خواستم بقیه بفهمن!(وای چرا دماغم داره بزرگ میشه؟؟؟ دی:)

به ما که سر نزدی!!

جان جواد وقت نکردم هنوز ولی باشه سر می زنم

اگه دوست داری به من سر بزن..........فقط تگه جنبه داری که فکر نکنم

تگه)))) نه (((( اگه دی: اگه فکر می کنید که من جنبه ندارم پس چرا کامنت می زارید؟؟؟

´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´
´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
تویه این شب ها مارو هم دعا کن

محتاجیم به دعا

s 1388/06/22 ساعت 18:14

کل کل با شه برای بعد
بیا وبلاگم

عسل 1388/06/23 ساعت 10:11 http://khanomgool.blogfa.com

سلام ممنون از راهنماییت بالاخره شد ویندوز و نصب کنم ولی الان سرعت لودش خیلی پایینه بازم ممنون از راهنمایتت

سلام. خواهش می کنم وظیفه بود! احتمالا مشکل از هاردتون باشه برای اطمینان از صحت کارکردش یه برنامه ی تست هارد نصب کنید و یه بار هاردتون رو براش اسکن کنید ببینید اشکال از کجاست!

راستی دیفرگ کردن هم می تونه خیلی کمکتون کنه

سلام
نمیدونم کی می آیی؟(نبودی)
فقط میخواستم ازت تشکر کنم...
اینم آدرسه این وبلاگم که تو راهنماییم کردی
چشماتو ببند
www.royayiii.mihanblog.com

منمون
واقعا موردشور بلاگ اسکای رو ببرن
راسی تایید نکنی نظرمو ها
نمیخوام آدرسه وبلاگم رو بر و بچ داشته باشن
OK؟همشهری؟
تایید نکنی ها

[ بدون نام ] 1388/06/26 ساعت 13:13

تعصب ب ب ب بب ب ب ب ب ب ب بب ب ب ببب ب ب
من درسهامو خوندم

از چی اینقدر متعجب زدی؟
باریک الله پسر/دختر خوب!

[ بدون نام ] 1388/06/26 ساعت 13:56

یعنی تو نمیدونی من کیم ؟
واجب شد حالتو بگیرم

نه!! دی
آخه 100 نفر دیگه هم مثل شما اسم نمی ذارن!! (من ظورم همون1 نفر دیگه بود!)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد